تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان با تکیه بر نیروی ایمان موفقیت های زیادی کسب کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جوانان با تکیه بر نیروی ایمان موفقیت های زیادی کسب کرده اند سقز - ایرنا - فرماندار سقز گفت: جوانان معتقد ایران اسلامی با تکیه بر نیروی ایمان، توفیقات بی شماری در عرصه های فرهنگ، ورزش و علم کسب کرده اند و این امر مایه مباهات است.


به گزارش ایرنا، نادر فخری شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی و تجلیل از جوانان برتر شهرستان سقز با برشمردن ویژگی جوان موفق گفت: جوانی دورانی است که همه آن را با عنوان هایی مثل بهار زندگی یا دوران طلایی عمرمان می شناسیم و امروز باید جوان ایرانی با داشتن هدف و برنامه در زندگی، داشتن نشاط و امید، موثر و پرکار در کنار خانواده در فکر تعالی فکر و اندیشه باشد.
وی داشتن برنامه در زندگی را از جمله ویژگی های جوان موفق دانست و گفت: دشمن به جد در راستای انحراف افکار و اذهان جوانان برای بی تفاوت کردن همت و غیرت جوانان است و جوانان باید ترفندهای دشمن را شناخته و در جهت بصیرات افزایی تلاش نمایند.
به گفته وی جوان موفق با حضور در محافل قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی در راستای ترقی و اعتلای جامعه کوشش و با فهم بسیار بالا برای پیشرفت و دانایی کشور و شکوفایی جامعه و خانواده تلاش خواهد کرد.
وی توجه به ظرفیت های داخلی شهرستان جهت اشتغالزایی جوانان و حمایت از ورزشکاران مدال آور و قهرمان آفرین را از برنامه های شهرستان عنوان نمود و گفت: شهرداری و شورای اسلامی سقز هم از 4 تیم موفق ورزشی حمایت خواهد نمود.
فرماندار شهرستان سقز بحث امور جوانان را متنوع و پیچیده برشمرد و گفت: برنامه های دولت تدبیر و امید برای جوانان باید بر اساس دانش محوری و اثر بخشی باشد.
وی شهرستان سقز را از لحاظ نیروی انسانی و داشتن جوانان با استعداد بسیار با اهمیت برشمرد و خواستار حمایت تمامی ادارات از کارآفرینان، نخبگان و جوانان با استعداد شد.
در ادامه این نشست از 25 جوان موفق شهرستان سقز در عرصه های مختلف و از تعدادی مدیران شهرستان سقز به واسطه حمایت از جوانان با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.ک/2
533

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن