تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802210505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار بوشهر:اساس پیشگیری از اعتیاد، آگاه سازی خانواده هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار بوشهر:اساس پیشگیری از اعتیاد، آگاه سازی خانواده هاست بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اگر می خواهیم دراجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد در جامعه موفق عمل کنیم باید آگاه سازی خانواده ها را به عنوان یک اصل اساسی بجد پیگیری کنیم.


به گزارش ایرنا، محمد حسن پرآور روز چهارشنبه درنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: آگاه سازی خانواده ها و جوانان برای پیشگیری از مواد مخدر مهم تر از مبارزه است و تا زمانی که مبارزه با مواد با مخدر اجتماعی و همگانی نشود امکان موفقیت در این عرصه کمتر است.
وی اضافه کرد: در مبارزه با مواد مخدر باید از همه توان گروه ها درعرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی، مذهبی، دینی، اجتماعی و هنری بهره جست.
پرآور ادامه داد: در سال های قبل مردم در فعالیت های پیشگیری قرار نمی گرفتند و تنها میزان کشفیات اطلاع رسانی می شد که لازم است اقدامات پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اطلاع رسانی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان این که اثرات مخرب مواد مخدر باید درجامعه تبیین شود افزود: اکنون عزم دولت برای مبارزه با این بلای خانمان سوز جزم و به عنوان یک معضل اجتماعی مورد توجه است که باید در ارتباط همه گروه ها و قشرهای مختلف مردم همکاری کنند.
پرآور یادآورشد: نقش سازمان های مردم نهاد درمبارزه و بهبود افراد آسیب دیده مهم است و با توجه به این که سمن هایی که در این زمینه فعال می شوند مورد حمایت ویژه قرار می گیرند از این نظر باعث گسترش آنها می شود.
وی با بیان این که مصرف سو مواد مخدر اثرات زیان باری به جامعه وارد می کند افزود: آمار نشان می دهد 50 درصد عامل طلاق مصرف مواد مخدر است و اکنون 50 درصد زندانیان نیز جرم مواد مخدر دارند.
معاون استاندار بوشهر گفت: جوانان و نوجوانان مورد تهدید جدی قرار دارند و خانواده ها باید نسبت به رفتار فرزندان خود حساس باشند وآنان را از آسیب های اجتماعی آگاه کنند.
پرآور با اشاره به آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر از 29 خرداد افزود: در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، سیاسی و اجتماعی برگزار می شود.
وی با قدردانی از تلاش دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر اظهارکرد: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، در سه ماهه نخست امسال با کشف یک هزار و 160کیلوگرم مواد مخدر کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل به سه برابر رسید.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر 100 تن مواد مخدر در کشور امحا می شود که 50 تن آن مربوط به کشفیات تهران و 50 مابقی از سایر استان هاست که سهم استان بوشهر یک تن است.
سردار حیدر عباس زاده روز سه شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: استان بوشهر در مبارزه با مواد افیونی مخدر در کشور پیشگام است.
وی اظهارکرد: سازمان های مردم نهاد استان بوشهر در بهبودی، مشاوره خانواده ها و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مواد مخدر نقشی مهم داشته اند به گونه ای که 400 معتاد پارسال با همت سمن های استان بهبود یافتند.
عباس زاده اضافه کرد: یکهزار و 160 کیلوگرم مواد مخدر درسه ماه نخست امسال در این استان کشف و30 باند توزیع کننده نیز شناسایی و متلاشی شدند.
وی گفت: درهفته مبارزه با مواد مخدر که از31خرداد شروع می شود با هماهنگی فرمانداران استان 10نمایشگاه با محوریت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی باهدف آگاه سازی جامعه در استان بوشهر برپا می شود.
عباس زاده برپایی مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و آموزشی را از دیگر برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر عنوان کرد.
وی یادآورشد: همچنین امسال برای افزایش آگاهی های مردم پایگاه های مشاوره ای در نمایشگاه های مبارزه با مواد مخدر راه اندازی و خدمات رایگان به خانواده ها ارایه می کنند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: همچنین برای ارتقای امنیت در محلات آلوده، طرح پاکسازی و امنیت محله محور در دستور کار پلیس قرار دارد که اکنون دردست اجراست.
عباس زاده افزود: هم اکنون محلات مختلف در شهرستان های استان بوشهر از مواد مخدر و معتادان پاکسازی شده است.
وی یادآورشد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان مشغول انجام ماموریت های محوله در این زمینه است به گونه ای که امنیت برای سوداگران مرگ چه خرده فروش و عمده فروش فراهم نیست.
عباس زاده بیان کرد: در قالب این طرح بیشتر معتادان دستگیر و به کمپ ترک اعتیاد معرفی می شوند. ک/2
629 /7209/539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن