تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818826535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید بلیت قطار با تلفن همراه عملیاتی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خرید بلیت قطار با تلفن همراه عملیاتی شد تهران - ایرنا - فروش بلیت قطارهای مسافربری با راه اندازی سامانه هم قطار در مسیرهای داخلی و بین المللی از امروز سه شنبه با استفاده از تلفن همراه بدون نیاز به اینترنت آغاز شد.


به گزارش ایرنا، از این پس متقاضیان خرید بلیت قطارهای مسافربری با ورود به این سامانه نسبت به خرید بلیت های مورد نیاز خود با تعین شهر مبدا و مقصد، تاریخ سفر، ساعت حرکت، تعداد صندلی و نوع قطار اقدام کنند.
شرکت تلفن همراه اول اعلام کرده است که متقاضیان با استفاده از #797*720* با ورود به این سامانه به سهولت می توانند بلیت های مورد نیاز خود را خریداری کنند و شرکت تلفن همراه ایرانسل نیز شماره #797* را برای ورود مشتریان خود به این سامانه تعیین کرده است.
در مرحله نخست متقاضیان می توانند به مدت یک ماه بلیت قطارهای مسیر تهران - مشهد و بالعکس را از طریق این سامانه خریداری کنند و پس از آن تمام بلیت های شبکه حمل و نقل ریلی کشور از طریق این سامانه به مشتریان عرضه می شود.
در مراسم راه اندازی این سامانه که صبح امروز در راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، نصرالله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و سید حسن موسوی نژاد مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء و تعدادی از دست اندرکاران و فعالان حوزه حمل و نقل ریلی کشور حضور داشتند.
اقتصام(3)1108**1594

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن