تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819221128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 14 درصدی مبتلایان به بیماریهای واگیر در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > بهداشت و سلامت
کاهش 14 درصدی مبتلایان به بیماریهای واگیر در کشور
مدیر برنامه آنفلوانزا و مراقبت بهداشتی مرزی کشورگفت: میزان مبتلایان به بیماریهای واگیر طی یک برنامه زمانبندی شده و دقیق 14 درصد کاهش یافته است.



به گزارش خبرگزاری مهر، محمود سروش در کارگاه کشوری مراقبت از آنفلوانزا و کنترل و پیشگیری عفونتهای تنفسی حاد واگیر، نوپدید و بازپدید افزود: کاهش درصد مبتلایان به بیماریهای واگیر به منزله ریشه کنی آنها نیست. و.ی گفت: ما به عنوان سربازان عرصه مقابله با این بیماری ها همواره باید آماده باشیم و به دستورالعمل هایی که از سوی وزارت بهداشت صادر می‌شود توجه و برنامه‌های مراقبتی را دقیق اجرا کنیم. وی از بیماری های واگیر به عنوان مهمترین معضلات حوزه سلامت یاد کرد و افزود: دستور العمل ها و برنامه های جامعی در زمینه کنترل و مراقبت این بیماری‌ها توسط وزارت بهداشت و درمان تدوین شده است. سروش بیان کرد: امسال مکاتبات زیادی با واحدهای متعدد بهداشتی انجام شده است ما از تمام همکاران این عرصه خواستاریم تا نسبت به مطالعه مکاتبات و بخشنامه ها کوتاهی نکنند و این مطالب را به واحدها و بخش های مختلف بیمارستان ارائه دهند تا از وقوع آسیب به پرسنل بیمارستان ها جلو گیری شود. مدیر برنامه آنفلوانزا و مراقبت بهداشتی مرزی کشور با تأکید بر اینکه باید فضاهای امن تنفسی در بیمارستانها راه اندازی شود، گفت: فضای تنفسی در سطح بیمارستانها ناکافی است و افزایش اتاق ایزوله تنفسی باید افزایش یابد. سروش هدف از اجرای این همایش کشوری را انتقال پیام رعایت اصول حفاظت فردی و کنترل عفونت بیان کرد و اظهار داشت: تمام افرادی که درپایگاه های بهداشتی و بخش هایی که در بیماری های انسانی از جمله مدیران گروه تخصصی مبارزه با بیماری ها، نیروهای آموزش دهنده به دانشجویان، بخش های عفونی، بخش های ایزوله تنفسی با فشار منفی و محل های نگهداری معلولین و جانبازان، زندان و فضاهای بسته مشمول ارائه خدمات هستند، باید برای جلوگیری از انتقال بیماری اصول حفاظت فردی را رعایت کنند.


۱۳۹۳/۳/۲۷ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن