تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802151717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش ملي توسعه سواحل مکران در بندر جاسک برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۹ق.ظ)
با حمايت بانک کارآفرين: همايش ملي توسعه سواحل مکران در بندر جاسک برگزار مي شود دومين همايش ملي توسعه سواحل مکران و اقتدار دريايي جمهوري اسلامي ايران» با حضور مقام ها و مسوولان عالي رتبه کشوري و لشكري طي روزهاي 28 و 29 خرداد ماه سال جاري با حمايت مالي بانک کارآفرين از سوي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در بندر جاسک از توابع هرمزگان برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، اين بانك و شركت سرمايه گذاري كارآفرين، به عنوان حامي اصلي در «دومين همايش ملي توسعه سواحل مکران و اقتدار دريايي» مشاركت دارند و در راستاي حمايت از رونق اقتصادي، توسعه پايدار و آبادانيِ سواحل مكران، فاز مطالعاتي طرح توسعه منطقه انرژي جاسک را از يک سال و نيم پيش آغاز كرده اند.
«دومين همايش ملي توسعه سواحل مکران و اقتدار دريايي»به منظور ايجاد زيرساخت‏هاي لازم براي بهره‏برداري بايسته از منابع و منافع کشور در درياهاي آزاد، تبيين نقش سواحل مکران و درياي راهبردي عمان در توسعه اقتصادي، سياسي، امنيتي، فرهنگي و اجتماعي در سطوح ملي - منطقه‌اي در سواحل مَکران برگزار مي شود.
گفتني است، طرح جامع توسعه منطقه انرژي جاسک نتايج مطلوبي همچون؛ ترانزيت گاز طبيعي کشورهاي آسياي ميانه از طريق خط لوله سرخس به جاسک، انتقال گاز طبيعي از خط هفتم سراسري به جاسک، انتقال اتان از عسلويه به جاسک را براي اين منطقه پيش بيني كرده است. از جمله نتايج ديگر اين طرح مي توان به ترانزيت نفت خام کشورهاي آسياي ميانه و قفقاز از طريق نکا به جاسک، ايجاد پايانه صادراتي نفت خام، فرآورده هاي نفتي، گاز، محصولات پتروشيمي و برق، احداث پالايشگاه نفت به ظرفيت 500 هزار بشکه در روز در چند فاز، صادرات گاز طبيعي از جاسک به عمان، انتقال نفت خام از «گوره» (Gore) به جاسک نيز از ديگر دستاوردهاي طرح جامع منطقه انرژي جاسک اشاره كرد.
اين گزارش مي افزايد: احداث مجتمع هاي هاي پتروشيمي شامل مجتمع الفين به ظرفيت 4 ميليون تن در سال، واحد آروماتيک به ظرفيت 1 ميليون تن در سال، واحد اوره- آمونياک به ظرفيت 2،2 ميليون تن در سال و در مجتمع متانول به ظرفيت 3،2 تن در سال ،جمعاً به ظرفيت 10،4 ميليون تن در سال ،احداث نيروگاه برق به ظرفيت 11 زار مگاوات با پتانسيل صادرات 10 هزار مگاوات به کشورهاي همجوارو حاشيه خليج فارس را مي توان از قابليت هاي طرح توسعه منطقه انرژي جاسک است.
اين گزارش حاكيست: در صورت اجراي اين طرح در مجموع قابليت جذب 50 ميليارد دلار سرمايه گذاري بالقوه در جهت توسعه صنعتي انرژي کشور وجود دارد که بخش عمده آن را مي توان ازطريق شرکا و سرمايه گذاري خارجي تامين کرد. تقويت و توسعه روابط اقتصادي و سياسي با منطقه و جهان، ايجاد امنيت فراگير در سواحل درياي عمان، جذب سرمايه گذاري خارجي،توسعه زير ساخت هاي شهري،فرهنگي و اجتماعي،ايجاد 100 هزار فرصت شغلي،احداث مرکز خدمات مالي، بيمه اي و بانکي،احداث فرودگاه بين المللي، توسعه حمل و نقل ريلي،جاده اي و دريائي،تقويت زير ساخت هاي و توسعه جاذبه هاي گردشگري و احداث پارک ساخت در مانگاه رايگان توسط بانك كارآفرين و نيروي دريايي ارتش براي مردم جاسك گفتني است، بانک کارآفرين و گروه مالي آن در راستاي عمل به مسؤوليت هاي اجتماعي خود، با همكاري نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، ساخت «درمانگاه عمومي» مجهزي را در اين منطقه در دستور کار خود قرار داده اند. بر اساس توافقات انجام گرفته- هزينه ساخت درمانگاه مذكور كه به صورت رايگان به عموم مردم شهرستان جاسك خدمات رساني خواهد كرد- از سوي بانك كارآفرين و شركت سرمايه گذاري وابسته به اين بانك، تامين مي شود و خدمات پزشكي و دارويي رايگان نيز از سوي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي تامين مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن