تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818815762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیدحسن نصرالله: آماده جنگ با داعش در عراق هستیم/اگر دخالت حزب الله در سوریه نبود، داعش اکنون در بیروت ‌بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سیدحسن نصرالله: آماده جنگ با داعش در عراق هستیم/اگر دخالت حزب الله در سوریه نبود، داعش اکنون در بیروت ‌بود

سیدحسن نصرالله: آماده جنگ با داعش در عراق هستیم/اگر دخالت حزب الله در سوریه نبود، داعش اکنون در بیروت ‌بود
دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد اگر حزب الله در زمان مناست در سوریه ورود نمی‌کرد (گروهک) «داعش» اکنون در بیروت می‌‌بود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از روزنامه «السفیر»، «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان در دیدار با مسئولان مناطق جنوبی، البقاع و بیروت «نیروهای پیشاهنگ المهدی (عج)» با اشاره به ورود گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به «داعش» به شهر موصل و برخی مناطق دیگر عراق، مواضع مرجعیت دینی نجف اشرف در قبال این تحولات را ستود و گفت: دعوت مرجعیت دینی برای حمل سلاح در رویارویی با تروریست‌ها، به منظور محافظت و پاسداری از عراق است و هدف از آن حمایت از یک مذهب مشخص نیست.

دبیر کل حزب الله لبنان که از طریق ویدئو کنفرانس سخن می‌گفت، با اشاره به بلند شدن صدای اعتراض برخی‌ها در مخالفت با دخالت نیروهای حزب الله در سوریه گفت: چرا اکنون آن صداها را در محکومیت داعش نمی‌شنویم؟ اگر ما در وقت مناسب و با روش و کیفیت مناسب در سوریه دخالت نمی‌کردیم، اکنون داعش در بیروت می‌بود.

سید حسن نصرالله با طرح سوالاتی درباره نقش برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در تحولات عراق، طرف‌هایی که از این تحولات سود می‌برند و همچنین حقیقت موضع آمریکا در قبال این تحولات، آیه «عسى أن تکرهوا شیئا وهو خیر لکم» (چه بسا از چیزی کراهت داشته باشید، در حالی که برای شما خیر است) را یاد آوری کرد و افزود: مطمئن باشید که «چاه‌کن ته چاه خواهد بود». آن زمانی که به کسی اجازه هتک حرمت مقدسات دینی داده می‌شد،‌ دیگر گذشت.

دبیر کل حزب‌الله لبنان با تکرار تاکید حزب الله مبنی بر لزوم انتخاب هر چه سریع‌تر رئیس جمهور لبنان و پایان دادن به خلأ سیاسی موجود، گفت: حزب الله در نزدیک‌ترین زمان،‌خواستار انتخاب رئیس جمهور است و همان گونه در عید «مقاومت و آزاد سازی»‌ بیان کردیم، رئیس جمهوری که از پشت به مقاومت خنجر بزند، نمی‌خواهیم.

به گزارش فارس، نصرالله با ابراز خرسندی از (بهبودی) اوضاع امنیتی داخل لبنان، تصریح کرد: ‌این امر به معنی بازگشت صد درصدی اوضاع (امنیتی) به حالت طبیعی خود نیست و لذا احتیاط دائمی را اجتناب ناپذیر می‌سازد.

همچنین سید حسن نصرالله در سخنانی اعلام کرد حزب‌الله لبنان برای جنگ با گروه دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در عراق آماده است.


سید حسن نصرالله با تاکید بر اینکه حزب‌الله اجازه تخریب مقدسات در شهرهای نجف، کربلا و سامرا در عراق را نمی‌دهد، عنوان داشت: در سوریه گفتیم که حضرت زینب (س) دوبار به اسارت گرفته نخواهد شد و در عراق نیز می‌گوییم زمان آنکه کسی در جهان بتواند مقدسات دینی ما در نجف، کربلا و سامرا را تخریب کند یا به آنها هتک حرمت کند، پایان یافته است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: مردم ایران و ملتی حامی مقاومت و علمای دین تا زمانی که حضور داشته باشند و تا زمانی که مردی به نام علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران حضور داشته باشند، هیچ چیزی برای مقدسات ما در جهان رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه اوضاع امنیتی بهبود یافته اما خوب نیست، افزود: من به خدا سوگند می‌خورم که اگر امام (عج) در حال حاضر ظهور کنند در لبنان هزاران تن آماده هستند که برای ایشان شهید شوند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) گفته بودند ما هرچی که داریم از عاشوراست و من می‌گویم ما هرچی که داریم از برکات خمینی است.

وی تصریح کرد: در عراق خیانتی از سوی افسران وابسته به حزب بعث رخ داده است.





1393/3/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن