تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قصد تفکیک آب شرب و بهداشتی درهمه شهرها را نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جانباز:
قصد تفکیک "آب شرب" و بهداشتی درهمه شهرها را نداریم
مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور از بررسي سه سناريو براي آب شرب در طرح تفكيك آب بهداشتي از آب شرب خبر داد.


به‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت نیرو، جانباز مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور گفت: مطالعه‌های اجراي طرح تفكيك آب شرب از آب بهداشتي براي نخستين بار در كشور در بافت مركزي شهر مقدس مشهد به‌صورت علمي انجام شده است.

وی افزود: در خصوص اجرایی شدن این طرح هماهنگي‌هاي لازم با شوراي اسلامي شهر مشهد انجام شده است.

جانباز تاكيد كرد: در مناطقي از كشور كه در تامين آب با كيفيت مشكلاتي وجود دارد، بايد به موضوع تفكيك آب شرب و آب بهداشتي ورود پيدا كنيم.

وي با بيان اينكه وزارت نيرو قصد ايجاد دو شبكه در همه شهرها را ندارد و هدف ما توزيع آب ازطريق دو سامانه است، اظهار داشت: سامانه نخست سامانه آب بهداشتي و سامانه دوم مي‌تواند آب بسته‌بندي، ايجاد ايستگاه‌هاي برداشت آب باشد كه اين موضوع در مرحله پايلوت است.

وي خاطرنشان كرد: اين طرح به‌تدریج در استان‌ها تسري پيدا مي‌كند و ما بايد به سمتي برويم كه مردم بتوانند كيفيت آب شرب‌شان را انتخاب كنند.

مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشورافزود: حتي آب كشورهايي كه از شاخص‌هاي بهداشتي بالايي برخوردارند، اگر كسي بخواهد از آب باكيفيت‌تر استفاده كند، آبي به غير از آب موجود در شبكه را استفاده مي‌كند.

جانباز همچنين گفت: كارگروهي با همكاري شركت آب و فاضلاب، وزارت بهداشت و سازمان محيط زيست به‌منظور تدوين استانداردهاي آب بهداشتي تشكيل شده است كه اكنون در مرحله تدوين اين استانداردها هستيم .

وی تصریح کرد:براین اساس همكاران ما در صنعت آب و فاضلاب منطبق بر اين استانداردها آب بهداشتي را در شبكه توزيع كرده و سازمان‌هاي نظارتي و بهداشتي مستند بر اين استانداردها بر كار همكاران ما نظارت كنند.







تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن