تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812914420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام 22 هزار نفر در کاردانی نظام جدید/ شنبه آخرین فرصت ثبت نام


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


حوزه و دانشگاه
ثبت نام 22 هزار نفر در کاردانی نظام جدید/ شنبه آخرین فرصت ثبت نام
مهلت ثبت نام در آزمون دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي سال 1393 روز شنبه 10 خردادماه پایان می یابد.



دکتر حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با مهر با اعلام این خبر افزود: داوطلبان تا روز شنبه 10 خرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کنند. وی افزود: تا صبح امروز چهارشنبه 7 خردادماه 22 هزار و 650 نفر در آزمون ثبت نام کرده اند. توکلی یادآور شد: آزمون دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي سال 1393 در روز جمعه 24 مردادماه 93 برگزار خواهد شد. داوطلبان می توانند از روز سه‌شنبه 21 تا پنجشنبه 23 مرداد با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنماي شركت در آزمون اقدام کنند. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: از تعداد 41 رشته امتحاني در دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي سال 1393 پذيرش در 25 رشته امتحاني از طريق آزمون و پذيرش در 16 رشته امتحاني بر اساس سوابق تحصيلي(بدون آزمون) صورت خواهد پذيرفت.


۱۳۹۳/۳/۷ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن