تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815307936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار زنجان: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ جنگ تحمیلی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار زنجان: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ جنگ تحمیلی است زنجان - ایرنا - استاندار زنجان به تقویت روحیه ملی و افزایش اقتدار نیروهای مسلح در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: آزادسازی این شهر نقطه عطف تاریخ جنگ تحمیلی است.


جمشید انصاری روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تیپ 216 مستقل زنجان افزود: نیروهای مسلح در عملیات بیت المقدس نه تنها خرمشهر بلکه مناطق عظیمی از کشور را آزاد کردند.
وی یادآورشد: بعد از تجاوز دشمن بعثی در 31 شهریور 1359 به مرزهای جمهوری اسلامی و اشغال بخش هایی از سرزمین ایران عملیات پراکندگی برای تثبیت موقعیت نیروهای مسلح و متوقف کردن پیشرفت دشمن انجام شد.
استاندار زنجان گفت: با عملیات شکست حصر آبادان موقعیت نظامی و استراتژیکی جنگ وارد مرحله جدیدی شد و نیروهای مسلح توانستند دسترسی به خرمشهر و آزادسازی این شهر را فراهم نمایند.
وی افزود: آزادسازی بستان و عملیات فتح المبین در واپسین روزهای سال 1360 زمینه ساز خودباوری رزمندگان و عقب نشینی دشمن را افزایش داد.
انصاری یادآورشد: در عملیات بیت المقدس که از اردیبهشت سال 1361 آغاز شد نیروهای مسلح نه تنها خرمشهر و مناطق عظیمی از کشور را آزاد کردند بلکه تقویت روحیه ملی و افزایش اقتدار نیروهای مسلح از دیگر ثمرات این حماسه بود.
وی افزود: هم اکنون 32 سال از آن روز تاریخی سپری شده و کشور دستاوردهای عظیمی را در عرصه های مختلف بدست آورده است بطوریکه ایران عزیز هم اکنون به یکی از قدرت های منطقه ای بدل شده است.
استاندار زنجان گفت: جمهوری اسلامی مدیون رشادت ها و ایثار ایثارگرانی است که با فداکاری عزت و عظمت را به کشور هدیه کردند.
وی افزود: باید یاد و خاطره فداکاری همه عزیزانی که در جنگ تحمیلی خالق حماسه بودن گرامی و این ایام و معرفی سلحشوری رزمندگان کشور پاس داشته شود.
522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن