تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816813907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی و قایقرانان زنجانی فخرآفرین در مسابقات کاپ آسیا مورد استقبال قرار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مربی و قایقرانان زنجانی فخرآفرین در مسابقات کاپ آسیا مورد استقبال قرار گرفتند خبرگزاری پانا: مربی تیم ملی و قایقرانان زنجانی فخرآفرین در مسابقات کاپ رویینگ آسیایی در بدو ورود به شهر زنجان از سوی شماری از مسوولان ورزش استان ، ورزشکاران و اعضای خانواده ، مورد استقبال قرار گرفتند
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ خرداد ساعت 09:26



 به گزارش سرویس خبر پانا، در مراسم استقبالی که در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان صورت گرفت ، استقبال کنندگان با پخش شیرینی و شکلات و آویختن گل به گردن این فخرآفرینان عرصه ورزش کشور و استان ، شادی و خوشحالی خود را ابراز داشتند. ˈبهناز مرادخانیˈ و ˈمهسا جاور و سید مسعود فتحیˈ نیز که به ترتیب به عنوان مربی تیم ملی و ورزشکار بودند با گشاده رویی و چهره ای خندان از برگزار کنندگان و حاضرین در این مراسم ، تقدیر کردند.

در مسابقات کاپ قایقرانی رویینگ آسیا که طی روزهای اخیر در ژاپن برگزار شد ˈسید مسعود فتحی و مهسا جاورˈ در رقابت های جفت پارو چهارنفره سنگین وزن مردان و زنان به ترتیب به نشان نقره و برنز دست یافتند.

رییس اداره توسعه ورزش قهرمانی و همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ، گفت: از سه نشان کسب شده توسط تیم ملی اعزامی از ایران به این رقابت ها ، دو مدال توسط ورزشکاران قایقران زنجانی حاصل شد.

محمدعلی حمزه لو ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، سطح این رقابت ها را بالا دانست و افزود: قایقرانان زنجانی حاضر در این مسابقات با کسب این دو نشان نقره و برنز ، توانمندی و شایستگی های ورزش قایقرانی ایران را به رخ کشورهای شرکت کننده کشیدند.

وی اظهار کرد: استان زنجان در ورزش قایقرانی جزو استان های مطرح ایران محسوب می شود و ملی پوشان زنجانی عضو تیم ملی همواره برای کسب نشان و فخر آفرینی ، تلاش وافری می کنند که این قابل تقدیر و تحسین است.

حمزه لو ، تصریح کرد: مسوولان ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در حد وسع و توان از هیات قایقرانی این استان حمایت می کند تا مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی بتوانند در مسابقات کشوری و برون مرزی بیش از پیش افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: این اداره کل و هیات قایقرانی برای حضور توانمندانه قایقرانان زنجان برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی ، برنامه ریزی می کنند تا تیم ملی اعزامی از ایران با بهره گیری از ورزشکاران ملی پوش زنجانی به نشان های بیشتری دست یابند.

رییس هیات قایقرانی استان زنجان نیز گفت: کشورهای شرکت کننده در مسابقات کاپ قایقرانی رویینگ آسیا با ورزشکاران شاخص و توانمند حضور یافته بودند تا سطح آمادگی و توان خود را برای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی محک بزنند.

محمدحسین فغفوری ، افزود: در این رقابت ها ، ایران به دو نشان نقره و یک برنز دست یافت که یکی از نشان های نقره و همچنین مدال برنز توسط قایقرانان مرد و زن ملی پوش زنجانی به دست آمد که این مایه فخر و مباهات است.

رشته قایقرانی از سال 84 بطور رسمی در استان زنجان فعال شده و در زمان حاضر نیز قریب به 200 ورزشکار بیمه شده تحت پوشش هیات قایقرانی این استان مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

هم اکنون رشته های قایقرانی ˈکاناپولو ، کایاک ، اسلالوم ، رویینگ و آبهای خروشانˈ در زنجان فعال است و علاقه مندان زیادی را نیز به سوی خود جلب و جذب کرده اند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن