تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805397846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمسایی: کسی نیستم که نابودی فوتسال را ببینم و سکوت کنم/ اگر 20 درصد مردم موافق ابقای خسوس باشند به کل ایران شام می‌دهم!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
شمسایی: کسی نیستم که نابودی فوتسال را ببینم و سکوت کنم/ اگر 20 درصد مردم موافق ابقای خسوس باشند به کل ایران شام می‌دهم!

شمسایی: کسی نیستم که نابودی فوتسال را ببینم و سکوت کنم/ اگر 20 درصد مردم موافق ابقای خسوس باشند به کل ایران شام می‌دهم!
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: از آقای کفاشیان می خواهم تا فکری به حال اوضاع تاسف بار فوتسال کند. به گزارش نامه نیوز، تیم ملی فوتسال کشورمان  چندی پیش در  راه رسیدن به سیزدهمین فهرمانی خود در جام ملت های آسیا ناکام ماند و با شکست مقابل ژاپن به مقام دومی این مسابقات اکتفا کرد. این اتفاق در حالی برای فوتسال ما رخ داد که کمترین توقع هواداران و بزرگان این رشته ورزشی قهرمانی در آسیاست. فوتسال ایران با هدایت کاندلاس اسپانیایی در تنها دیدار دشوار خود در جام ملت های آسیا شکست خورد تا معلوم شود که با روزهای اوجش فاصله گرفته است اما گویا مسئولین فوتسال چندان هم از نتیجه ی به دست آمده در ویتنام ناراضی نیستند و قصد دارند با ادامه همکاری با کاندلاس برای جام جهانی برنامه ریزی کنند. برخلاف کمیته فوتسال عده ای از بزرگان و پیشکسوتان فوتسال کشورمان با حضور کاندلاس در صدر تیم ملی کشورمان مخالفند و خواهان قطع همکاری فدراسیون با این مربی اسپانیایی هستند.در همین خصوص با وحید شمسایی که از جمله مخالفان کاندلاس است، گفت و گویی انجام داده ایم و نظر او را در خصوص ماندن کاندلاس جویا شدیم.
 
شمسایی در گفتگو با نامه نیوز اظهار داشت: دو سه روز پیش با آقای افتخاری جلسه ای داشتم و همان موقع فهمیدم که کاندلاس در ایران ماندنی است. دلیل این ادامه ی همکاری نیز به گفته ی افتخاری نتایج خوب ما با کاندلاس است!  هر چه سعی کردم که بتوانم این نتایج را به خاطر بیاورم موفق نشدم و دقیقا نمی دانم که کاندلاس کدام موفقیت را برای ما کسب کرده است.
 
وی ادامه داد: به عقیده ی من فوتسال ما با این مربی نابود خواهد شد و من به قدری از این موضوع ناراحت هستم که برای خودم که 13 سال در این رشته حضور داشته ام متاسفم اما من به افتخاری نیز گفتم من کسی نیستم که نابودی فوتسال را ببینم و تماشا کنم. سوالم این است که اگر یک مربی ایرانی این نتایج را کسب می کرد باز هم از او حمایت می کردند. از آقای کفاشیان خواهش می کنم که برای فوتسال ایران فکری کنند تا فوتسال از این بیراهه ای که در آن قرار دارد خارج شود.
 
وی با اشاره به صحبت های رئیس کمیته فوتسال که گفته ما طبق نظری که کارشناسان بی طرف داده اند تصمیم به ابقای کاندلاس گرفته ایم، افزود: از آقای افتخاری می خواهم که کارشناسان خود را معرفی کنند که ما نیز با آنها آشنا شویم. واقعا درک نمی کنم که کاندلاس با کدام کارنامه به فوتسال ما آمده است و کدام موفقیت را تا کنون کسب کرده است. در زمان آقای انصاری فرد که خود من هم در تیم ملی حضور داشتم تیم ما موفق شد که در دیداری دوستانه با برزیل مساوی کند و روسیه را ببرد اما حالا دیگر از این نتایج در فوتسال ما خبری نیست و این به خاطر برنامه ریزی غلط برای فوتسال است.
 
آقای گل فوتسال جهان در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار نامه نیوز مبنی بر این که آیا کمیته فوتسال می تواند با تقویت کادر فنی شرایط را بهبود ببخشد یا خیر؟ گفت: این موضوع هیچ کمکی به تیم ملی نمی کند زیرا  مشکل اصلی سرمربی تیم است. در حالی که ما با اصل موضوع که حضور کاندلاس است مخالفیم مسئولین کمیته فوتسال سعی دارند کادر فنی تیم را تقویت کنند که این کار از نظر من بی فایده است.
 
شمسایی خاطر نشان کرد: کمیته فوتسال با تصمیمی که گرفته، در واقع دارد به شعور جامعه ی فوتسال و کسانی که دلسوزانه به فوتسال کشور خدمت می کنند توهین می‌کند. 
 
وی در پایان اظهار داشت: آقای افتخاری گفته که در خصوص سرمربی تیم نظر سنجی برگزار کرده ایم اما کاملا مشخص است که تمامی افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند با افتخاری همفکر هستند. این موضوع را قبلا نیز گفته ام که حاضرم با آقای افتخاری از در فدراسیون فوتبال تا میدان ونک را پیاده طی کنم و از مردم در مورد ماندن کاندلاس نظر سنجی کنیم اگر فقط 20 درصد مردم با حضور کاندلاس موافق بودند من کل مردم ایران را شام می دهم!












1393/2/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن