تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش جدیدترین دستاوردهای امدادی جهان به امداگران ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آموزش جدیدترین دستاوردهای امدادی جهان به امداگران ایرانی
رئیس سازمان امداد و نجات، از ارائه جدیدترین آموزش ها براساس آخرین دستاوردهای امدادی جهان برای ارتقای دانش علمی و عملیاتی امدادگران کشور خبر داد.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان امداد و نجات گفت: یکی از عوامل موثر در امر پاسخگویی به عوارض ناشی از وقوع سوانح انسان ساخت، برخورداری سازمان‌ها و نهادهای مسوول هر کشور از منابع انسانی مجرب و کارآمد است.

وی، ابزار و تجهیزات فنی و تخصصی، سازماندهی مناسب برنامه‌های آموزشی مستمر و بکارگیری عناصر مذکور در تمرینات عملی و میدانی را از دیگر عوامل موثر در پاسخگویی به حوادث انسان ساخت دانست.

کولیوند افزود: به همین منظور، جهت برنامه‌ریزی، سازماندهی و تشکیل و ترغیب گروه‌های امداد و نجات با هماهنگی و دستیابی به آخرین دستاوردهای موجود در جهان، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران نیز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش و مهارتی کرده است.

به گفته وی، برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی کشوری نجات در حوادث جاده‌ای ویژه مسوولان پایگاه، نجاتگر راننده و نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری استان‌های سراسر کشور از این نوع اقدامات بوده است.

کولیوند با اشاره به برگزاری این دوره‌های آموزشی، ارتقای توان علمی و عملیاتی نیروهای مستقر در پایگاه‌های امدادو نجات بین شهری، آشنایی با روش‌های نوین در تصادفات جاده‌ای، شناخت نقاط قوت وضعف تیم‌های عملیاتی بمنظور پاسخگویی مناسب و آشنایی با تجهیزات جدید نجات از جمله اهداف برگزاری این آموزش‌ها عنوان کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: براین اساس، مهمترین ابزار برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده بمنظور ارتقای توان عملیاتی و علمی نیروها برای پاسخگویی مناسب و سریع به حوادث و سوانح، تربیت نیروی انسانی متخصص و با انگیزه است.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن