تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821207183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاق کالا و ارز از آفت های عمده توسعه اقتصادی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه حقیقی:
قاچاق کالا و ارز از آفت های عمده توسعه اقتصادی کشور است
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه بحث قاچاق کالا ضررهای زیادی را در حوزه های مختلف به کشور وارد می کند، گفت: این مسئله از آفت های مهم توسعه اقتصادی است.



به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ای که در فرمانداری قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: بحث قاچاق کالا و ارز آفتی عمده در توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود. وی افزود: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، رسیدن به یک تدبیر لازم و شناختن موانع موجود در این راه است که قاچاق کالا یکی از مهمترین این موانع و مشکلات است. حقیقی با بیان اینکه بحث قاچاق کالا ضررهای زیادی را به کشور وارد می کند، خاطرنشان کرد: در بخش نساجی و نیز در حوزه سلامت خسارات فراوانی بواسطه قاچاق کالا ایجاد شده که قابل جبران نیست. وی همچنین اظهار داشت: قاچاق کالا حتی بر روی سبک زندگی مردم نیز تاثیر گذاشته، به گونه ای که برخی ناهنجاری ها را در جامعه به هنجار تبدیل کرده است. رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سیاست های دولت یک امر ضروری است و در هر استانی دارای نقشی است که قصرشیرین در کرمانشاه دارای بخش مهمی از این نقش است. حقیقی افزود: بازارچه مرزی پرویز خان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار است و بیشترین سهم را در زمینه ترانزیت سوخت و تجارت کالا دارد و البته این موضوع یک فرصت برای شهرستان قصرشیرین محسوب می شود. وی تصریح کرد: مرزها یک فرصت و موقعیت برای توسعه کشور هستند که البته در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار نگیرد به عنوان یک آسیب مطرح خواهد شد. حقیقی گفت: بازارچه پرویز خان نیز یک فرصت مناسب برای توسعه منطقه است، اما شاهد هستیم که متاسفانه به زیر ساخت های آن هیچ توجهی نشده است. رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پایان یادآور شد: تلاش می کنیم در حوزه کوله بری راه های پیشگیری از قاچاق کالا و ارز را فراهم کنیم.    


۱۳۹۳/۲/۳۰ - ۱۶:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن