تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820411091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح برد- برد کلید توسعه پایدار اقتصادی کشوراست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندارالبرز: طرح برد- برد کلید توسعه پایدار اقتصادی کشوراست خبرگزاری پانا:استاندار البرز گفت: به منظور رونق دهی به اوضاع اقتصادی و ایجاد اشتغال و دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی پایدار طرح برد برد در استان کلید خورد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 21:05



                    به گزارش خبرگزاری پانا؛سیدطاهر طاهری با بیان این مطلب  اظهارداشت: فراخوان فرصت‌های برد- برد به منظور دستیابی به توسعه پایدار و بهره جویی از مزیت‌های نسبی و توانایی‌های بالقوه اقتصادی شکل گرفته است.  
وی افزود: از آن جایی که کمبود سرمایه در مباحث اقتصادی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه نیافتگی مطرح شده است، طرح برد- برد با داشتن ایده‌های جدید و سرمایه‌های کلان می تواند تاثیر بسزایی در جهت رشد و توسعه اقتصادی داشته باشد.
 
طاهری ابراز داشت: توسعه اقتصادی با سرمایه گذاری درست محقق می‌شود به گونه‌ای که بسیاری از متفکران عدم رشد اقتصادی بسیاری از کشورها را کمبود در آمد و پس انداز و در نتیجه سرمایه گذاری نا کافی می‌دانند.
 
استاندارالبرز بیان کرد: با ارزیابی اولیه که انجام شد و با وجود استعدادهای فراوان در استان البرز و در تک تک شهرستان‌های استان در بخش‌های کشاورزی،‌ حمل و نقل و همچنین برای توسعه این استان طرح و برنامه داریم.
 
ایجاد هزاران فرصت شغلی در سایه رونق اقتصادی
 
طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت اشتغالزایی طرح برد- برد اشاره کرد و گفت: ایجاد شغل تنها در سایه رونق اقتصادی ممکن خواهد بود و این طرح رونق اقتصادی را در استان به منصه ظهور می‌رساند.
 
استاندار البرز در ادامه یادآوری کرد: با تجمیع سرمایه‌های سرگردان استانی می‌توان بخش تولید را تحرک بخشید و با افزایش تولید، موجب رشد تجارت، بهبود سطح زندگی مردم و رشدو توسعه اقتصادی شد.
 
وی در پایان گفت: فقدان سرمایه علاوه بر آن که بیکاری گسترده را به دنبال دارد، موجب عقب ماندگی سطح تولید مالی نیز می شود و در مرحله بعد به فقر اقتصادی می‌انجامد لذا راه حل فائق آمدن بر مشکلات استفاده از سرمایه های انباشته و ایده‌های جدید برای جلب و جذب سرمایه گذاران است که تحقق طرح برد- برد می‌تواند سهم بسزایی در تحقق این مهم داشته باشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن