تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819144403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمل و نقل دريايي بخش عمده‌اي از حمل و نقل كالاي كشور را داراست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سعید نژاد:
حمل و نقل دريايي بخش عمده‌اي از حمل و نقل كالاي كشور را داراست
بهشهر - خبرگزاری مهر: معاون وزير راه و شهرسازي و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی كشور گفت: حمل و نقل دريايي، بخش عمده ‌اي از حمل و نقل كالاي كشور را داراست.



به  گزارش خبرنگار مهر، محمد سعيدنژاد بعد از ظهر شنبه در بازديد از بندراميرآباد بهشهر با اشاره به اينکه هم اکنون در کشور ما بخش عمده اي از حمل و نقل کالا از دريا انجام مي‌شود، افزود: خوشبختانه در اين حمل و نقل بنادر مختلف شمال و جنوب از سهم مناسبي برخوردارند.

وي اظهار داشت: سهم بنادر جنوبي از وزن و ارزش کالاهاي تخليه شده در کشور بيش تر است كه خوشبختانه بندر اميرآباد بهشهر بعنوان بزرگترين بندر حمل و نقل شمال كشور نيز از سهم بري مناسبي در اين حمل و نقل برخوردار است.

سعيدنژاد ادامه داد: تکميل شبکه خطوط ريلي کشور و افزايش امکانات ريلي در محوطه‌هاي بندري از مسائل مهمي است كه اميدواريم مورد توجه بيشتري قرار گرفته و در اين راستا تلاش شود.

مدير بندر اميرآباد بهشهر نيز در سخناني گفت: بندراميرآباد بهشهر با گذشت 10 سال از فعاليتش، بعنوان بندر پايلوت كريدور شمال به جنوب كشور است كه پايلوت ترانزيت غلات در شمال كشور است و در رابطه با ارتباط تجاري اين بندر با بنادر حاشيه خزر ارتباط تجاري دارد.

سیدعلی نعیمی با اشاره به ظرفیت های ریلی مناسب بندر امیرآباد و ساخت اسکله رو-رو ریلی در این بندر خاطر نشان كرد: استفاده از این ظرفیت‌های بالقوه نیازمند تعامل بیشتر مسئولین راه آهن و سازمان بنادر و كشتيراني است.

وي اظهار امیدواری كرد كه این جلسات نقطه ی عطفی در استفاده هر چه بیشتر صاحبان کالا از راه آهن و خطوط ريلي و همچنين حمل و نقل دريايي باشد.

نعيمي همچنين با اشاره به 16 کیلومتر ریل داخلی بندر امیرآباد به عنوان تنها بندر شمالی متصل به شبکه ریلی کشور افزود: از اين طريق مي توانيم كالاهاي مختلف را از اين بندر به سراسر كشور صادر كنيم.

مدير بندر امير آباد بهشهر اظهار داشت: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد رشد هر چه بیشتر استفاده از خدمات ریلی در بنادر باشیم.

نعيمي بيان داشت: از ابتدای سال تا کنون میزان 14 هزار و يكصد تن انواع کالا در این بندر با ریل جابجا شد که ظرفیت‌های بندراميرآباد بهشهر بسیار بیشتر از این مقدار است.

وي گفت: بندراميرآباد بهشهر بعنوان منطقه ويژه اقتصادي داراي كارخانجات متعدد فعال و در دست ساخت است كه كارخانه ميله گرد، كارخانه سيمان، كارخانه كاغذ، سيلوي غلات از جمله كارخانجات فعال است كه در اشتغال زايي منطقه و رشد اقتصادي تاثير بسزايي داشته است.

نعيمي ادامه داد: براساس پيش‌بيني‌هاي انجام شده اسكله رو رو ريلي بندراميرآباد بهشهر در سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد كه اين اسكله رو رو ريلي داراي 350 متر طول است كه 407 متر ظرفيت آبخوري داشته و ظرفيت پهلوگيري آن 6 هزار تن است.


۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۱۶:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن