تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818118509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهادی : لبنان از اولویت های هلال احمر ایران برای همکاری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهادی : لبنان از اولویت های هلال احمر ایران برای همکاری است بیروت - ایرنا - « محمد فرهادی» رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: کمک و همکاری با جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ دیگر کشورها در دستور کار هلال احمر ایران قرار دارد و در این چارچوب لبنان از اولویت برخوردار است.


به گزارش ایرنا، فرهادی که شامگاه دوشنبه در مراسمی در بیروت سخن می گفت، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر ایران و صلیب سرخ لبنان سه سال قبل یک تفاهم نامه همکاری امضا کرده و این تفاهم نامه تا سال 2020 میلادی اعتبار دارد.
در این مراسم که به ابتکار نماینده جمعیت هلال احمر ایران و بیمارستان شیخ راغب حرب که زیر نظر این جمعیت قرار دارد و در شهر نبطیه در جنوب لبنان فعال است، برگزار شد، علاوه بر « غضنفررکن آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران، مقامات ارشد صلیب سرخ لبنان و دفتر منطقه ای آن در بیروت و همچنین شماری از شخصیت های لبنانی شرکت کردند.
فرهادی در این مراسم گفت که کمک به درمان مردم ، آموزش نیروهای امدادی و داوطلب ، خدمات رسانی اولیه و اضطراری ، تاسیس مراکز توانبخشی و درمانی با کمک دفتر صلیب سرخ لبنان و جهانی و انتقال تجربیات بخش هایی از این توافقنامه است.
وی همچنین به برنامه های جمهوری اسلامی ایران برای کمک به پناهجویانی که در لبنان بسر می برند ، اشاره کرد و خدمات رسانی به آنها را مورد توجه قرار داد.
رییس جمعیت هلال احمر ایران به مقاومت لبنان اشاره کرد و تلاش های انسان دوستان آن را ستود.
فرهادی خاطرنشان کرد که بیمارستان شهید راغب حرب از شهدای مقاومت اسلامی لبنان در شهر نبطیه در جنوب لبنان که یک مرکز توسعه یافته درمانی است ، مجهزتر خواهد شد تا خدمات آن به مردم لبنان بیشتر از گذشته شود.
وی همچنین با اشاره به بازدید خود از شهر بعلبک در شرق لبنان و مرکز اداری درمانی در دست احداث در این شهر اعلام کرد که این مرکز بزودی افتتاح خواهد شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان هم در سخنانی با بیان اینکه ، این مراسم به مناسبت سالگرد افتتاح بیمارستان شهید راغب حرب برگزار شده است، به خدمات این مرکز به شهروندان جبل لبنان اشاره کرد و گفت: ساکنان جبل لبنان که سالهای طولانی تحت اشغال رژیم صهیونیستی بود هرگز ظلم و ستم های این رژیم موجب نشد تا از مقاومت دست بردارند.
رکن آبادی یاد شهدا و جانبازان و فداکاری ها و از خودگذشتی های رزمندگان مقاومت ضد صهیونیستی را گرامی داشت و افزود: رزمندگان جهاد ومقاومت در سال های 2000 و 2006 پیروزی های تاریخی عربی مقابل رژیم صهیونیستی را رقم زدند که از ابتدای اشغال فلسطین در سال 1948 سابقه نداشته است.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت ایران در ساخت این بیمارستان در چارچوب اجرای طرح های توسعه و انسانی بوده است که جمهوری اسلامی ایران از آنها حمایت می کند.
سفیر ایران تصریح کرد که ایران برپایه آموزه های دین مبین اسلام و فرامین حضرت امام خمینی (ره) و در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت الله امام خامنه ای و تلاش های دولت جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر حسن روحانی در کنار ملت ، دولت و مقاومت لبنان ایستاده است و از حق آن در تکمیل حاکمیت خود بر سراسر خاک و مقابله با تهدیدهای مستمر صهیونیست ها حمایت می کند.
« جواد فلاح » مسئول بیمارستان شهید راغب حرب نیز گزارشی از خدمات جمعیت هلال احمر ایران و بیمارستان شهید راغب حرب در لبنان بویژه جنوب این کشور ارائه کرد.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن