تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818117985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان صربستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > سایر حوزه ها
آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان صربستان
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در دیدار با سفیر صربستان در ایران ضمن اعلام همدردی با مردم سیل‌زده این کشور، آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان صربستان را اعلام کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید احمد موسوی در دیدار با الکساندر تاسیچ با بیان اینکه ما خود را شریک آلام مردم صربستان می‌دانیم، اظهار کرد: بر این اساس برای تامین بخشی از نیازهای مردم سیل‌زده صربستان اعلام آمادگی داریم و در این زمینه صحبت‌هایی هم با سفیر ایران در صربستان مطرح شده است. وی با اظهار امیدواری نسبت به این که همکاری های دوجانبه پیوند بین ملت‌های ایران و صربستان را افزایش دهد، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توان گام موثری در زمینه تسکین آلام بشری برداشت. موسوی با تاکید بر اینکه به محض فراهم شدن شرایط کمک های ایران به صربستان ارسال خواهد شد، تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر ایران با اهدافی کاملا بشردوستانه در زمینه تسکین آلام بشری گام برمی‌دارد و امیدواریم تعاملات انسان‌دوستانه دو کشور افزایش یابد. الکساندر تاسیچ سفیر صربستان در ایران هم در این دیدار با اشاره به شرایط حادثه‌دیدگان سیل در کشورش، توضیح داد: هم‌اکنون مردم بسیاری در بالکان آسیب‌دیده‌ و خسارت بسیاری را متحمل شده‌اند. وی ضمن اعلام درخواست کمک از جمعیت هلال‌احمر ایرن، اذعان کرد: مردم بسیاری در این حادثه خانه‌های خود را از دست داده و نیاز به کمک دارند.


۱۳۹۳/۲/۲۹ - ۱۶:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن