تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه پایگاه های امداد جاده ای اولویت اول هلال احمر قزوین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه پایگاه های امداد جاده ای اولویت اول هلال احمر قزوین است قزوین - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: توسعه پایگاه های امداد جاده ای اولویت اول این جمعیت برای سالجاری است.


به گزارش ایرنا، ˈحمید ره انجامˈ روز دوشنبه در نشست خبری که در آستانه فرا رسیدن روز هلال احمر برگزار شد، افزود: هم اکنون حدود 12 پایگاه امداد جاده ای در این استان فعالیت می کند که با توجه به نیازمندی به پایگاه های جدید باید 6 پایگاه دیگر نیز به این پایگاه ها اضافه شود.
وی با اشاره به دو وظیفه عمده هلال احمر در امداد و نجات و آموزش های همگانی اظهار کرد: در این راستا توسعه آموزش های همگانی و تخصصی نیز از دیگر اولویت های ما است که تلاش می کنیم در سال جاری این آموزش ها را در جهت تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر برای افراد جامعه و هم برای امدادگران گسترش دهیم.
ره انجام، با بیان اینکه فعالیت های امدادی هلال احمر در سه چرخه پیشگیری، آمادگی و مقابله انجام می شود، ادامه داد: در زمینه آموزش های تخصصی سال گذشته یکهزار و 500 امدادگر استان آموزش های تخصصی امدادی را فرا گرفتند.
این مسوول خاطرنشان کرد: زنان استان نیز در سال گذشته و ایام نوروز امسال در قالب تیم های توانا و ایثار نقش خود را در زمینه امدادرسانی در هنگام حوادث و بلایا بخوبی ایفا کردند.
ره انجام، تشکیل و توسعه تیم های امداد روستایی را نیز از دیگر اهداف اصلی هلال احمر استان برشمرد و افزود: با توجه به اینکه بسیاری از حوادث در روستاها اتفاق می افتد باید برنامه ریزی کنیم ظرف سه تا چهار سال آینده تمام روستاها را با همکاری استانداری، ستاد مدیریت بحران و سایر دستگاه های مربوط در زمینه امدادی پوشش دهیم.
وی، با اشاره به برنامه های هفته هلال احمر از آغاز عملیات اجرایی دو طرح عمرانی خبر داد و اظهار کرد: یکی از این طرح ها پایگاه امدادی انجیلاق در زمینی به مساحت 10 هکتار است که هم اکنون مطالعات آن آغاز شده و به عنوان طرح ملی پشتیبانی امدادی استان های البرز، تهران و قزوین را بر عهده خواهد داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه که چند سال طول می کشد حداقل 70 میلیارد ریال است.
این مسوول یادآور شد: انبار امدادی آوج نیز از دیگر طرح هایی است که عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت بیش از چهار هزار مترمربع در هفته هلال احمر آغاز می شود و برای ساخت آن 20 میلیارد ریال اعتبار لازم است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، با اشاره به فعالیت های انجام شده اجرای طرح همای رحمت با توزیع 9هزار بسته غذایی بین نیازمندان، آموزش سه هزار و 520 کودک عضو غنچه های هلال، برگزاری 239 دوره اردو با مشارکت 11 هزار و 305 نفر، برگزاری دوره آموزش مهارت های زندگی برای 6 هزار و 720 نفر، افتتاح اولین کانون کودکان بی سرپرست و بد سرپرست کشور در استان و واکسیناسیون 15 هزار و 366 نفر از حجاج استان را از فعالیت های سال گذشته این جمعیت برشمرد.
18 تا 24 اردیبهشت ماه سالجاری هفته هلال احمر با شعار ˈکرامت انسانی ،صلح جهانیˈ نام گذاری شده است.
7388/616
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن