تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: حضور ایران در اجلاس سیکا برای صلح و ثبات منطقه ای اهمیت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روحانی: حضور ایران در اجلاس سیکا برای صلح و ثبات منطقه ای اهمیت دارد تهران – ایرنا – حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با بیان اینکه حضور ایران در کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا ( سیکا) اهمیت دارد، گفت: این حضور از نظر جامعه جهانی و تاثیر گذاری بر صلح وثبات منطقه ای اهمیت ویژه ای دارد.


به گزارش ایرنا، دکتر روحانی صبح سه شنبه پیش از عزیمت به شانگهای چین به منظور شرکت در اجلاس دو روزه سران کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اعتمادسازی آسیا ، در جمع خبرنگاران، گفت: شرکت من در این اجلاس به دعوت رییس جمهور محترم چین صورت می گیرد.
رییس جمهوری ادامه داد: بعد از این اجلاس دیدار دو جانبه ای خواهیم داشت که در روز پنجشنبه صورت می گیرد.
روحانی با بیان اینکه روابط دو جانبه با چین از اهمیت بسیاری برای ایران برخوردار است، اضافه کرد: سال ها است که سمت و سوی روابط تجاری ما بیشتر به سمت شرق و کشورهایی همچون هند، ژاپن و چین بوده است.
وی اظهار داشت: ایران با همه این کشورها روابط گسترده ای دارد و روابط ما در زمینه تجارت، انرژی، صنعت، علم و فناوری با چین بسیار خوب است.
روحانی تاکید کرد این روابط باید رو به گسترش باشد، ضمن اینکه چین یکی از اعضای 1+5 است که در مذاکرات هسته ای ایران شرکت می کند.
رییس جمهوری با بیان اینکه این کنفرانس از 22 کشور و در سطح سران تشکیل می شود، افزود: به طور طبیعی با برخی از سران کشورهای دیگر هم دیدار و گفت وگو خواهیم داشت.
شبس (1) 1346 ** 1429 ** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن