تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819300850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحيمي: برنامه باشگاه مدون و قانوني است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رحيمي: برنامه باشگاه مدون و قانوني است
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه راه سختي تا رسيدن به مطلوب‌ترين شکل فوتبال در پيش داريم گفت: مي‌خواهيم پرسپوليس را به عنوان الگوي فوتبال در کشور معرفي کنيم.

به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان عليرضا رحيمي در نشست اعضاي هيئت مديره باشگاه ورزشي پرسپوليس با وزير ورزش و جوانان گفت : صميمانه از آقاي گودرزي، خادم و گرشاسبي به خاطر حمايت‌ها و کمک هايشان تشکر مي‌کنم.

وي با اشاره به همدلي ميان اعضاي هيئت مديره پرسپوليس اظهار داشت: همه ما دست به دست هم داده‌ايم تا بتوانيم براي باشگاه پرسپوليس کار مثبتي انجام دهيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه راه سختي تا رسيدن به مطلوب‌ترين شکل فوتبال در پيش داريم عنوان کرد: مي‌خواهيم پرسپوليس را به عنوان الگوي فوتبال در کشور معرفي کنيم.

رحيمي در ادامه با تاکيد برنامه ريزي براي تقويت تيم هاي پايه افزود: اگر ظرف يک سال نتوانيم از پايه‌هاي پرسپوليس يکي دونفر را به تيم اصلي بياوريم هيچ کاري نکرده‌ايم.

وي خاطرنشان کرد: بايد در اين رده سني چنان برنامه ريزي قوي داشته باشيم که بتوانيم با تربيت فوتباليست‌هاي شاخص، از اين نفرات به ليگ‌هاي بين المللي بفرستيم.

رحيمي تاکيد کرد: برنامه باشگاه مدون و معلوم و قانوني است و همه چيز براي مردم و هواداران شفاف بيان مي شود. اميدوارم با حمايت معنوي وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپوليس به عنوان يک باشگاه و نه يک تيم فعاليت خود را گسترش دهد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/02/29 19:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن