تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین فضای آموزشی مسکنهای مهر همدان 69 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان امینی فر:
تامین فضای آموزشی مسکنهای مهر همدان 69 میلیارد تومان اعتبار می خواهد
همدان - خبرگزاری مهر: مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه در بحث مسکن مهر همدان با کمبود فضای آموزشی مواجه ایم، گفت: 74 واحد آموزشی باید در سایت های مسکن مهر استان همدان ساخته شود که این امر 69 میلیارد تومان اعتبار می خواهد.



به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم امینی فر ظهر دوشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه 68 درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز استان همدان در جشنواره سال گذشته محقق شده، عنوان کرد: سال گذشته خیرین مدرسه‌ساز استان همدان مبلغ هشت میلیارد و 700 میلیون تومان را تعهد کردند که تاکنون شش میلیارد تومان از این رقم محقق شده است. وی با بیان اینکه رویکرد اصلی شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان  تبیین مشکلات آموزش و پرورش در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: نوسازی مدارس و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه ها قرار دارد.پ وی با اشاره به اینکه در سال گذشته چهار میلیارد و 500 میلیون تومان برای سیستم گرمایشی مدارس اختصاص یافت که در این راستا 586 کلاس درس به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز شد، عنوان کرد: در سال جاری نیز 40 هزار کلاس درس با استفاده از منابع دولتی تجهیز می شود. مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه هر سال 10 درصد اعتبارات استانی به نوسازی مدارس اختصاص می یابد، ادامه داد: همدان در بحث مقاوم‌سازی مدارس از کشور عقب است. مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان علت این امر را ناکافی بودن اعتبارات برشمرد و گفت: به محض دریافت اعتبارات مقاوم سازی مدارس سرعت می گیرد. وی اظهار داشت: کمبود فضاهای آموزشی در استان همدان مربوط به مناطق پرجمعیت شهری و مناطق دارای مسکن مهر است که خیرین باید کمک های خود را به این سمت و سو سوق دهند. امینی فر اضافه کرد: در حال حاضر 33 طرح آموزشی خیرساز در سطح استان همدان در دست اجرا است که 15 تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و خیرین تاکنون برای اجرای این طرح ها 73 میلیارد ریال هزینه کرده اند. وی گفت: از سال 86 تا پایان سال 92 در مجموع یک هزار و 50 میلیارد ریال اعتبار به بخش تخریب و بازسازی مدارس استان اختصاص یافته است که در این مدت یک هزار و 702 کلاس درس بازسازی شده است و 18 طرح نیز در دست اجرا است. وی اظهار داشت: شهرستان همدان با داشتن 709 کلاس درس تخریبی بیشترین کلاس های درس تخریبی استان را به خود اختصاص داده است و شهرستان های ملایر و نهاوند در رده های بعدی قرار دارند.

            


۱۳۹۳/۲/۲۹ - ۱۶:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن