تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ دینی مبتنی بر اندیشه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حجت‌الاسلام اسکندری:
مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ دینی مبتنی بر اندیشه است
قم - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ دینی دارای طرح و برنامه و مبتنی بر اندیشه و تفکر و دارای قرارگاه مشخصی است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس اسکندری صبح دوشنبه در چهارمین جلسه شورای فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ دینی با کارهای عجله‌ای و بدون برنامه متفاوت است، زیرا فعالیت‌ها و کارهای باعجله قاعدتا کار عمیق و تاثیرگذار نخواهد بود، گرچه ممکن است یک نقش زیبایی از خود نشان دهد ولی ماندگار نخواهد بود. وی اضافه کرد: مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ دینی دارای طرح و برنامه و مبتنی بر اندیشه و تفکر و دارای قرارگاه مشخصی است که تمامی برنامه ها بررسی و متناسب با نیاز جامعه برنامه ریزی می شود و در مرحله اجرا با سرعت و دقت و کنترل و ارزیابی انجام می پذیرد و رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بر همین مبنا استوار شده است. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: هویت یک ملت در گرو فرهنگ آنهاست و هویت ملت ایران نیز از این کلیت مستثنی نیست اما آنچه که مقوله فرهنگ جامعه اسلامی را از سایر فرهنگ‌ها جدا می‌کند ابتناء فرهنگ در کشورمان بر دین اسلام است که فرهنگ را می سازد و فرهنگ دینی نیز هویت‌بخش مردم به ویژه جوانان است. حجت‌الاسلام اسکندری در پایان گفت: امسال با توجه به نامگذاری سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، باید در راستای تحقق این شعار تولید محتوا کنیم و محتوا را با مدیریت جهادی به بدنه فرهنگ جامعه تزریق کنیم تا مردم از زلال معارف اسلامی بهره مند شوند.
 


۱۳۹۳/۲/۲۹ - ۱۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن