تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805356015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبات140میلیارد تومانی پیمانکاران از دولت در کهگیلویه وبویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد خادمی اعلام کرد:
مطالبات140میلیارد تومانی پیمانکاران از دولت در کهگیلویه وبویراحمد
یاسوج – خبرگزاری مهر: استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان مطالبات پیمانکاران از دولت در این استان را 140میلیارد تومان عنوان کرد.



 به گزارش خبرنگار مهر، دکتر موسی خادمی پیش از ظهر دوشنبه در همایش روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان، توسعه را امری تدریجی دانست و بیان داشت: توسعه دارای ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و تنها بخش کمی از آن عمرانی است. خادمی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در ماههای اخیر گفت: در این مدت تورم کاهش یافته و طرح هدفمندی یارانه ها نیز اجرا شده و از طرفی گروههای مدنی فعال شده اند و آرامش در جامعه نیز بوجود آمده است. همه خرابی های گذشته در شش ماه رفع نمی شود وی تصریح کرد: نمی توان همه خرابی های گذشته را در شش ماه رفع کرد و علاوه براین در این مدت رشدی هم به جامعه داد. وی عنوان کرد: طی سال های اخیر سیستم های بسیاری از سازمانها معیوب شدند که اکنون اصلاح این سیستم ها در دستور کار دولت است. استاندار به پروژه های نیمه تمام و معطل مانده در استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون تنها حجم مطالبات پیمانکاران از دولت در این استان 140میلیارد تومان است.

خادمی اضافه کرد: این مطالبات از گذشته به جای مانده و عمده آن هم خروجی نداشته است. وی بیان کرد: تک پروژه هایی را شروع کردند که نه تنها رضایتی در مردم ایجاد نکرد بلکه تعهدات زیادی را نیز برای دولت بوجود آورد و در واقع دولت بدهکار شد و در مردم نیز نتوانست رضایت ایجاد کند. خادمی بر انعکاس محدودیت ها و فعالیت های دولت تاکید کرد و گفت: تحولات جامعه به سمت تقویت امید در جامعه است و رکود دارد کم می شود و باید در حفظ این امید تلاش کرد. برخی می خواهند امیدها را کمرنگ کنند استاندار با بیان اینکه باید واقعیتها را به جامعه گفت، افزود: امید به بهبود وضعیت مشخص است اما برخی می خواهند این امید را کمرنگ کنند. وی تاکید کرد: امسال سال پرتحولی از نظر عمرانی است و بسیاری از پروژه هایی که متوقف بوده اند، عملیات اجرایی آن ها آغاز شده و امیدواریم بتوانیم تعداد زیادی از پروژه هایی که سالها معطل مانده را به نتیجه برسانیم. خادمی بیان کرد: امسال در بخش عمران شهری، راه و آب شاهد حرکتها و اقدامات خوبی خواهیم بود. وی عنوان کرد: علت توقف بسیاری از پروژه ها کمبود اعتبار و سوء مدیریت بوده و برخی هم به دلیل معارضات اجتماعی معطل مانده اند. وی همچنین از روابط عمومی ها خواست در انعکاس فعالیتهای دولت تلاش کنند. تبیین حقوق شهروندی و حقوق اداری مردم ضروری است استاندار استان روابط عمومی را اصلی ترین حلقه اتصال سازمان با محیط بیرون عنوان کرد و افزود: روابط عمومی ها باید به عنوان پلی بین سیستم و جامعه، انتظارات متقابل را منتقل کند. خادمی با بیان اینکه نباید جامعه از درون سیستم و سیستم از جامعه بی خبر باشد، اظهار داشت: بازنده این بی خبری سازمان است زیرا جامعه همواره برقرار خواهد بود و سیستم نیازمند جامعه است. استاندار بر تبیین حقوق شهروندی و حقوق اداری مردم از سوی روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: آگاه کردن مردم به حقوق خود و مطالبه گر کردن مردم برای دستیابی به این حقوق از جمله وظایف روابط عمومی هاست.


۱۳۹۳/۲/۲۹ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن