تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیاتی از سوءقصد به دادستان خرمشهر/ رئیس کمیته امنیت مجلس: به قصد ترساندن و به تفنگ ساچمه زن بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: جزئیاتی از سوءقصد به دادستان خرمشهر/ رئیس کمیته امنیت مجلس: به قصد ترساندن و به تفنگ ساچمه زن بود جامعه > حوادث - تسنیم نوشت:

رئیس کمیته امنیت مجلس با تاکید بر اینکه سوقصد به دادستان خرمشهر، ترور نبود، جزئیات این سوء قصد را تشریح کرد. محمدرضا محسنی‌ثانی نماینده مردم سبزوار و رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی به موضوع سوء قصد به جان دادستان خرمشهر اشاره کرد و ضمن انتقاد از بکار بردن لفظ "ترور" در این باره توسط رسانه‌ها، گفت: در این قبیل از حوادث باید نسبت به استفاده از کلمات بیشتر دقت کرد.
او با بیان اینکه سوءقصد به دادستان خرمشهر با تفنگ شکاری ساچمه‌ای اتفاق افتاده است، گفت: بسیاری از مردم عرب‌ منطقه از این سلاح در اختیار دارند و گاهی در اختلافات بین خود، برای ترساندن طرف مقابل از آن استفاده می‌کنند.
رئیس کمیته امنیت مجلس درباره این حادثه گفت: یک فرد از پشت شیشه و از دور با تفنگ ساچمه‌ای به سوی وی شلیک کرده تا فقط شیشه را بشکند، در حالی که اگر کسی قصد ترور داشته باشد، از کلت و یا اسلحه کلاشنیکف استفاده می‌کرد لذا فرد ضارب قصد ترور نداشته است.
محسنی‌ثانی ادامه داد: با توجه به اینکه دادستان خرمشهر، عرب و از قوم و قبیله‌های همان مناطق بوده و پیش از این سوء قصد از منزل آقای حافظی رئیس قبیله حافظیه بیرون آمده بود، علت این حادثه احتمالا بیشتر اختلاف قبیله‌ای و یا نارضایتی از صدور حکمی توسط دادستان مطرح است و سازمان یافته و گروهکی نیست، اما در رسانه‌ها با عنوان ترور مطرح شد.
بنابر این گزارش، بامداد روز شنبه - 27 اردیبهشت ماه - علیرضا باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر مورد سوء قصد قرار گرفت. وی در جریان این سوء قصد، از ناحیه سر و گردن مجروح شد.
در جریان این حادثه، تنها یک ساچمه به ناحیه صورت وی اصابت کرده بود که توسط پزشکان خارج و خطر رفع شده است.
17231  



دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 13:00:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن