تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816826075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم دویدن آیت الله هاشمی بر روی تردمیل، یک روز پس از عدم احراز صلاحیت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
فیلم دویدن آیت الله هاشمی بر روی تردمیل، یک روز پس از عدم احراز صلاحیت

فیلم دویدن آیت الله هاشمی بر روی تردمیل، یک روز پس از عدم احراز صلاحیت
پس از اعلام رسمی نتایج صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان، آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدارهای متعددی با گروه های مختلف سیاسی داشتند که خواستار انصراف یکی از «کاندیداهای منتقد ایام احمدی نژاد» به نفع دیگری بودند.
به گزارش نامه نیوز، مصطفی فقیهی مدیرمسئول پایگاه خبری «انتخاب» در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشت:

در گزارش پیشین ، به روز پراسترس و مملو از هیاهوی کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره ای داشتم و اینک، بنا دارم با گذر از اتفاقات ایام تبلیغات و سپس عدم احراز صلاحیت جنجالی ایشان ، به روزهای پس از این اتفاق کم نظیر تاریخ انقلاب اشاره ای داشته باشم.

پس از اعلام رسمی نتایج صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان، آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدارهای متعددی با گروه های مختلف سیاسی داشتند که خواستار انصراف یکی از «کاندیداهای منتقد ایام احمدی نژاد» به نفع دیگری بودند. گوآنکه صفا و نجابت دکتر عارف دوست داشتنی ، از او چهره ای محجوب ، اخلاقمدار و محبوب در افکار عمومی ساخته بود، اما عمدتاً از همان ابتدا نظرات بر روی حجت الاسلام روحانی بود.

یکی دو روز پس از آن ماجرای تلخ و خروج نسبی از شوک «عدم احراز صلاحیت»، در جلسه ای به همراه یکی از دوستان با یاسر هاشمی بودیم. از برخی کاندیداهای تایید شده گله داشت . بحث به «سن و سال» آیت الله کشید . طی روزهای اخیر، بارها در سالن سخنرانی مجمع تشخیص مصلحت ، هاشمی را دیده بودم که ایستاده ، دقایق طولانی سخنرانی می کند؛ اما در جلسه ی مذکور، یکباره با فیلمی مواجه شده که سخت تکانم داد.

این فیلم که دقیقاً یک روز پس از نظر شورای نگهبان، با موبایل و توسط خود یاسر گرفته شده بود ، آیت الله را در وضعیتی متفاوت نشان می داد. ساعت 7 صبح... هاشمی ، تازه از خواب برخواسته بود و چون روزهای پیشین، قبراق و سرحال در حال ورزش کردن بود، اما نه نرمش های نرم ایام کهولت... او در گوشه ای از منزل و با لباس و شلوار تماماً سفید، بر روی "تردمیل" مشغول دویدن بود! نه پیاده روی یا دویدنی آهسته ، آیت الله حقیقتاً می دوید! غلو نمی کنم و نمی گویم من 28 ساله توان چنین دویدنی را ندارم ، اما قطعاً چنان دویدنی را از پیرمردی 78 ساله متصور نبودم و فکر نمی کردم او بتواند، چنین تحرک ویژه ای را داشته باشد.

در حین دویدن، یاسر از پدر می پرسید که نظرتان در مورد این اتفاق چیست؟ او در حالی که همچنان می دوید ، چنین پاسخ داد که «بنای آمدن نداشتم، اما پس از آنکه درخواست ها بسیار زیاد شد، آمدم...من از این اتفاق [عدم احراز صلاحیت] ناراحت نیستم...به خاطر مردم و نظام آمده بودم...» (حافظه ام یاری نمی کند، عبارات دقیقاً این ها نبود اما محتوا همین بود)

پس از پایان این فیلم کوتاه موبایلی ، یاسر هاشمی پیشنهاد داد که فیلم را در «انتخاب» منتشر کنیم ، مشتاقانه پذیرفتم. انتشار این فیلم ، پاسخی مستند بود و قطعاً جنجال و کولاک سنگین رسانه ای را موجب می شد که گستره ی آن، تاثیر شگرفی در فضای انتخابات داشت.

یکی دو روز گذشت ، خبری نشد. تماس گرفتم که از فیلم چه خبر؟ چرا فیلم را نفرستادید؟ پاسخ آمد که ظاهراً منصرف شده اند، معتقد بودند که انتشارش، در شان آیت الله نیست... و به همین سادگی نسخه ی دیدنی و جنجالی ترین فیلم موبایلی ایران ، بسته شد! حقیقتاً صد حیف، از چنین فیلم تاریخی و ماندگاری که هرگز منتشر نشد!






1393/2/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن