تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816191676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی نیروی انسانی به دنبال عملیاتی کردن سیاست های راهبردی مبتنی بر ارتقاء منزلت فرهنگیان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ساماندهی نیروی انسانی به دنبال عملیاتی کردن سیاست های راهبردی مبتنی بر ارتقاء منزلت فرهنگیان است خبرگزاری پانا:معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان در ستاد ساماندهی نیروی انسانیگفت: ساماندهی نیروی انسانی به دنبال عملیاتی کردن سیاست های راهبردی مبتنی بر ارتقاء منزلت فرهنگیان است .
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 08:29



به گزارش خبرگزاری پانا،باقر توكلی افزود:سیاست های چهارگانه مقام عالی وزارت مبتنی بر نیازها و انتظارات جامعه از آموزش و پرورش تدوین شده و ضرورت دارد با حساسیت و دقت به منظور تحقق اهداف سند تحول بنیادین دنبال شوند .
وی اظهار داشت: این شیوه نامه در راستای پیشبرد سیاست‌های راهبردی بهینه سازی، استفاده مطلوب و بهره وری از منابع انسانی متخصص، بهبود مدیریت، کیفیت بخشی،گسترش عدالت آموزشی و پرورشی، تحقق سند تحول بنیادین، پویایی و نشاط در نظام علمی و پرورشی کشور، تمرکز زدا یی تفویض اختیارات به استان ها و ارتقا ونظارت و ارزیابی مستمر در فعالیت های یاددهی  یادگیری تهیه و ابلاغ شده است . وی اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی نیاز به وحدت رویه و همکاری واحدهای مختلف دارد و باید با همدلی و همفکری به دنبال استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت های   نرم افزاری و سخت افزاری آموزش و پرورش بود .
وی آموزش و پرورش را مجموعه ای گسترده و عظیم خواند که برای حرکت مبتنی بر قانون و ضوابط اداری نیاز به طرح و برنامه دقیق علمی و کارشناسی دارد .
توکلی تصریح کرد : با مدیریت صحیح بر فرایند ساماندهی بهینه نیروی انسانی می توان از هدر رفت نیروی انسانی و اعتبارات مالی جلوگیری کرد .
وی در خصوص نیروهای کسر ساعات موظف گفت : در شیوه نامه جدید ساماندهی نیروی انسانی 19 راهکار برای نیروهای کسر ساعات موظف پیش بینی شده است و می بایست مناطق و شهرستانها با توجه به نیاز از این نیروها در پیشبرد فعالیت های آموزشی و پرورشی استفاده کنند .
  
معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی هم با اشاره به حساسیت سازماندهی نیروی انسانی، اظهار داشت: جلسه ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی که با هدف مهندسی نیروی انسانی تشکیل شده، می‌تواند خروجی‌های مفید و خوبی را به همراه داشته باشد.
عبدالکریم کشوری  ساماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی را از مهم‌ترین اوﻟﻮیت‌ﻫﺎی کاری آﻣﻮزش و ﭘﺮورش عنوان کرد و افزود: ضروریست تا مناطق و شهرستانهای استان  با تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و ساماندهی نیروی انسانی اطلاعات و  نیاز خود را با رعایت نرم کلاس‌ها اعلام نمایند.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی نیز با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی برای نیل به اهداف واقعی ساماندهی نیروی انسانی در استان  از کارشناسان خواست تا آمار دقیق از پرسنل و دانش آموزان به تفکیک مقاطع تحصیلی و جنسیت در سال تحصیلی جدید مشخص نمایند تا در این راستا ساماندهی فضاهای آموزشی دقیقا بررسی و استخراج شود.
علی محمد دریکوند در پایان این نشست که با حضور اعضای ستاد ساماندهی نیروهای انسانی برگزار شد، بیان داشت: ایجاد عدالت نسبی در توزیع نیروی انسانی باعث ارتقاء کرامت انسانی و به دنبال آن ایجاد انگیزه مناسب در بین نیروهای انسانی می‌شود.
لازم به ذکر است در ادامه این جلسه رئیس امور اداری آموزش و پرورش لرستان به تبیین موارد 26 گانه تقویم اجرایی ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی پرداخت .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن