تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815249739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت وزارت جهاد کشاورزي از سرمايه گذاران در صنعت مرغداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
حمايت وزارت جهاد کشاورزي از سرمايه گذاران در صنعت مرغداري معاون امور توليدات دامي وزارت جهاد کشاورزي بر حمايت اين وزارت از سرمايه گذاران در صنعت مرغداري تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر حسن رکني در حاشيه ي بازديد از يک مرغداري تخمگذار در شهرستان مرند با بيان اينکه تولک بري مرغ هاي تخم گذار باعث تنظيم بازار و تعادل قيمت فعلي تخم مرغ مي شود.
وي افزود: تولک بري در عين حال که کمترين تنش را به پرنده وارد مي کند ضمن رعايت رفاه و آسايش پرنده، موجب عملکرد مطلوب توليد کمي و کيفي در دوره ي بعدي تخمگذاري مي شود.
وي با بيان اينکه اميدواريم مرغداران در اين زمينه همکاري لازم را با وزارت جهادکشاورزي درخصوص تنظيم بازار تخم مرغ به عمل آورند.
رکني بيان کرد: اين وزراتخانه نيز آمادگي دارد تا عمده ي کار توليد و بازار محصولات کشاورزي را به اتحاديه‌ها و تشکل هاي بخش خصوصي واگذار کند که خود نيز بتواند در نظارت و ارزيابي وضعيت اين بخش با فراغ بال بيشتري عمل کند.
دکتر رکني با بيان اينکه خدمت به مردم يکي از صدقات جاريه است که اگر با خلوص نيت همراه باشد ماندگار خواهد شد، افزود: توليدکنندگان شريف بخش کشاورزي جزو اين دسته از مردم هستند که لزوم حمايت همه جانبه ي مسوولين از توليدکنندگان را مي طلبد.
معاون امور توليدات دامي وازرت جهاد کشاورزي با بيان اينکه ايران در بين کشورهاي همسايه دومين کشور توليد کننده ي تخم مرغ پس از ترکيه و در دنيا، بيست و يکمين کشور توليدکننده ي تخم ‌مرغ به لحاظ حجم توليد است، افزود: بر اساس گفته ي متخصصين تغذيه، مصرف روزي يک عدد تخم مرغ سفارش مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن