تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818854803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی ایران سایه گستر بر مظلومان جهان است/ برای درخشش انقلاب دنباله رو راه شهدا باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز مهرور عنوان کرد؛
انقلاب اسلامی ایران سایه گستر بر مظلومان جهان است/ برای درخشش انقلاب دنباله رو راه شهدا باشیم
کرج - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران همیشه سایه گستر همه مظلومان جهان بوده است، بیان کرد: برای درخشش انقلاب در همه دوران ها باید شهدا را سر لوحه خود قرار دهیم و با شجاعت، ایثار و مقاومت دنباله رو راه شهدا باشیم در این صورت با عزت به سر منزل مقصود می رسیم.



به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان فردیس به همراه فرمانده انتظامی این شهرستان و مسئولان حوزه مقاوت بسیج شهید دستواره ناحیه فردیس شامگاه شنبه با خانواده سرلشگر شهید سیامک درخشان از شهدای ناوچه پیکان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد. مهدی مهرور با بیان این مطلب اظهار داشت: رزمندگان اسلام با وحدت و همدلی در عملیات های بزرگی مانند ثامن الائمه (ع)، بیت المقدس و... از خود دلاوری های را به نمایش گذاشتند که دنیا را متعجب کرد.

دلاورمردان و دریادلان ارتش در 8 سال دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند مهرور تاکید کرد: از دست دادن شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس داغی است جبران ناپذیر، اما این داغ در راه کسب رضای خدا چیزی جز زیبایی نخواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دلاورمردان و دریادلان ارتش به ویژه شهدای ناوچه پیکان در دوران 8 سال دفاع مقدس برای سرزمین ایران افتخار آفرینی کردند.

فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به اینکه هر کدام از شهدا به تنهایی یک تاریخ هستند، اعلام کرد: عظمت جایگاه ایران اسلامی به برکت خود شهدا، مقاومت و ایستادگی مردم صبور و غیور کشورمان است. وی گفت: انقلاب اسلامی ایران همیشه سایه گستر همه مظلومان جهان بوده است برای درخشش انقلاب در همه دوران ها باید شهدا را سر لوحه خود قرار دهیم و با شجاعت، ایثار و مقاومت دنباله رو راه شهدا باشیم در این صورت با عزت به سر منزل مقصود می رسیم.

خلیج فارس شاهد رشادت های نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و هست مهرور بیان کرد: نقش آفرینی رزمندگان ناوچه همیشه قهرمان پیکان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و حماسه های شهدای عزیز ناوچه پیکان همیشه در ذهن مردم شریف و انقلابی ماندگار خواهد بود.

در ادامه سرهنگ ایوب احمدی فرمانده انتظام شهرستان فردیس گفت: پدر گرانقدر شهید سیامک درخشان هفته گذشته در سن87 سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

احمدی بیان کرد: هفتم آذرماه سال 59 خلیج همیشه فارس شاهد رشادت فرزندان غیور ایران اسلامی در نیروی دریایی ارتش بود.

وی در پایان اظهار داشت: ناوچه قهرمان پیکان در نبردی نابرابر ضربات مهلکی به نیروی هوایی و دریایی ارتش بعث صدام وارد کرد و این دریادلی های رزمندگان اسلام باعث شد تا دست دشمن از نبرد دریایی قطع شود.

 




۱۳۹۳/۲/۲۸ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن