تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه هفته ارتباطات در استان یزد اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه هفته ارتباطات در استان یزد اعلام شد یزد- ایرنا- مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد برنامه های هفته ارتباطات در استان را اعلام کرد.


داود پاک طینت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدای واحد تبلیغات در جنگ ، برگزاری چهار همایش روابط عمومی در شهرستانهای اردکان ،اشکذر ، بافق و یزد از جمله برنامه های این هفته است.
وی با بیان اینکه برنامه هفته مذکور توسط شورای هماهنگی روابط عمومی استان و استانداری یزد برگزار می شوند اظهار داشت: در استان در حوزه های روابط عمومی کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد، گفت: با توجه به گستردگی کار در این عرصه هنوز کارهای مهم و بزرگی می توان انجام داد.
پاک طینت با بیان اینکه سند راهبردی روابط عمومی ها تنظیم و تصویب شده است اضافه کرد: نقش روابط عمومی ها در هر سازمان مهم ارزیابی کرد.ک/3
7546/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن