تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چین بیش از سه هزار نفر از اتباع خود را از ویتنام خارج کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چین بیش از سه هزار نفر از اتباع خود را از ویتنام خارج کرد تهران ؛ ایرنا- رسانه های دولتی در پکن اوایل روز یکشنبه گزارش دادند که چین بیش از سه هزار تن از اتباع خود را از ویتنام خارج کرده است.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از پکن ، تخلیه این اتباع ، به دنبال راه افتادن موجی از ناآرامی های ضد چین صورت گرفت که ناشی از استقرار یک اسکله نفتی از سوی پکن در آبهای مورد مناقشه دو کشور بود.
گروه های مدنی ویتنام روز سه شنبه خواستار برگزاری تظاهرات علیه چین به دنبال شورش های اوایل هفته شدند که به کشته شدن دو کارگر چینی و زخمی شدن بیش از یکصد نفر دیگر انجامید.
ولی مقامات ویتنام که گه گاه اجازه اعتراض را به منظور فرونشاندن خشم موجود از همسایه بزرگ این کشور را می دهند، هشدار داده اند که آنها با هرنوع اعتراض بیشتر برخورد قاطعانه خواهند کرد.
خبرگزاری رسمی چین ( شین هوا ) از وزارت خارجه نقل کرد که اتباع چینی به کمک سفارت پکن در ویتنام، به کشور بازگردانده شده اند. ˈ
این خبرگزاری گفت : دولت چین همچنین برای تخلیه کارکنان یک شرکت متالورژی که طرف پیمانکار یک مجتمع به شدت خسارت دیده در خشونتهای اخیر است، ترتیبات آماده سازی یک هواپیما و یک کشتی اجاره ای را فراهم ساخته است.
شین هوا سپس در خبر دیگر اعلام کرد : شانزده نفر از اتباع چینی به شدت مجروج اوایل یکشنبه با یک پرواز کرایه ای به چین باز گردانده شدند.
این خبرگزاری توضیح نداد که آنان کارگران کدام شرکت بودهند.
چین روز شنبه به شهروندانش در مورد سفر به ویتنام که طی هفته گذشته صحنه بدترین اعتراضات علیه پکن طی چند دهه بود، هشدار داد.
مترجمام 1403 **1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن