تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818886096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 20 درصدی معتکفین خرمشهر نسبت به سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان رویوران خبر داد:
افزایش 20 درصدی معتکفین خرمشهر نسبت به سال گذشته
خرمشهر- خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از افزایش 20درصدی شرکت کنندگان امسال مراسم اعتکاف نسبت به سال گذشته در این شهر خبر داد.



حجت الاسلام عادل رویوران در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: مراسم پر شور و معنوی اعتکاف که در هشت مسجد خرمشهر برگزار شد شاهد استقبال چشمگیر و افزایش 20 درصدی نسبت به سال گذشته بود.

وی افزود: از این هشت مسجد پنج مسجد برای برادران و سه مسجد برای خواهران مهیا شده بود که با نظمی خوب در این ایام مسوولیت برگزاری مراسم را برعهده داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر به پیام رهبری درباره مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب اعتکاف از رویش های انقلاب اسلامی ایران است و به حمدالله امروز شاهد حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی بودیم.

حجت الاسلام رویوران به حضور اقشار مختلف مردم خرمشهر در مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: در این مراسم شاهد حضور 70 درصدی جوانان و 20 درصدی میانسالان و 10 درصدی نوجوانان بودیم که قطعا اگر مراسم مقارن با ایام امتحانات نوجوانان نمی شد شاهد حضور بیشتر آنها می بودیم.


۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۱۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن