تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818072663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ اقتدار سرلوحه هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی با غربی هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حفظ اقتدار سرلوحه هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی با غربی هاست صحنه - کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه صحنه گفت: حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی سرلوحه هیات مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی با غربی هاست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈاحمد زارعیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به دور جدید مذاکرات ایران با 1+5 گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی فرزندان این کشور هستند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند از آنان حمایت می کنیم.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی به تمام تعهدات خود در مذاکرات دوره های قبل عمل کرده اما طرفین مذاکره نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه با تمام وجود در راستای منافع اسرائیل گام برداشتند.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها صلح آمیز بودن فعالیتهای هسته ای ایران را بیان کرده اند و به صراحت فرموده اند که ایران به دنبال استفاده از سلاح های کشتار جمعی نیست و آن را حرام می داند.
خطیب جمعه صحنه، خواسته های کشورهای غربی را زیاده خواهی دانست و افزود: در حالی که آنها مذاکره با ما را مطرح می کنند، در عمل خواسته های غیرقانونی را مطرح کردند که این نشان از نبود پایبندی دولتمردان این کشورها به قوانین مذاکرات است.
وی در ادامه با بیان اینکه مسوولان ارشد نظام باید با بهره مندی از توانمندی های داخلی سازوکاری را برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تدوین کنند، خاطرنشان کرد: اگر از الگوی اقتصاد مقاومتی بومی و علمی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی استفاده کنیم هیچ تحریمی نمی تواند کوچکترین خدشه ای را به کشورمان وارد کند.
حجت الاسلام زارعی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فرهنگ و اقتصاد، افزود: باید تلاش کرد جلوی اسراف، ربا، رشوه و مفاسد اقتصادی در جامعه گرفته شود و فرهنگ صرفه جویی در جامعه نهادینه شود.
وی همچنین به موضوع سوریه اشاره و بر لزوم حمایت و پشتیبانی از مردم این کشور تاکید کرد و اظهار داشت: سوریه نخستین کشوری بود که در زمان دفاع مقدس، ایران را به رسمیت شناخت و همواره پشتیبان ایران بود.
امام جمعه صحنه در ادامه با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای نظامی سپاه پاسداران گفت: یکی از جلوه های مدیریت و رهبری در اداره نظام اسلامی، حرکت کشور به سمت خودکفایی در تمام زمینه ها بویژه در تولیدات محصولات نظامی است.
وی همچنین با تسلیت شهادت حضرت زینب کبری (س)، این بانوی بزرگ را الگوی صبر و شکیبایی در جهان دانست و گفت: زینب کبری(س) به دلیل ایستادگی در مقابل سختی ها و مشکلات، به ام المصائب و صابر در عالم لقب گرفته و بهترین الگوی بانوان در مسیر زندگی است.
حجت الاسلام زارعی در ادامه با قدردانی از حضور مردم شهرستان صحنه بویژه جوانان در آیین معنوی اعتکاف بر برگزاری جشن های میلاد ائمه اطهار (ع) تاکید کرد و از همه اقشار مردم و مسوولان خواست با برگزاری پرشور و گسترده جشن های میلاد، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز کنند.
امام جمعه صحنه در پایان بهترین نمود عبادت و بندگی خداوند را برگزاری نماز جمعه دانست و از نمازگزاران خواست اساس حیات طیبه را در خانواده ها جاری و ساری کنند.
شهرستان صحنه با 76 هزار و 678 نفر جمعیت در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
7454/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن