تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821197449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوری اسلامی در پرتو دین اسلام، در جهان عزت و اقتدار پیدا کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تولیت آستان حضرت معصومه(س): جمهوری اسلامی در پرتو دین اسلام، در جهان عزت و اقتدار پیدا کرده است قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در پرتو دین و معصومین (ع) در جهان عزت و اقتدار پیدا کرده است، گفت: در هیچ کجای دنیا کشوری را سراغ نداریم که رهبر، رییس جمهوری و مردم آن مانند جمهوری اسلامی اینگونه صاحب عزت باشند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ عصر پنجشنبه در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی، خاطرنشان کرد: وقتی تعبیر دولت کریمه می کنیم واقعیت است چراکه در هیچ کجای دنیا مانند جمهوری اسلامی، رهبر، رییس جمهوری و دولت کریمه با این عزتمندی سراغ نداریم.
وی ادامه داد: ما در پرتو دین اسلام و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، عزت مضائف پیدا می کنیم و به همین دلیل است که حتی قدرت های بزرگ برای اینکه کارشان پیش برود ناچارند با هم بسازند ولی کشور ما اینگونه با عزت و اقتدار ایستاده و در جهان عزیز است.
امام جمعه موقت قم ابزار امیدواری کرد: حضور مسوولان بلند پایه نظام و دیدار آنها با مراجع تقلید و بزرگان حوزه برای همیشه تداوم داشته باشد و پیوسته تذکرات و نصایح خیرخواهانه این بزرگان مورد توجه قرار گیرد.
سعیدی افزود: دولت و مسوولان ما راه را خوب انتخاب کرده اند چراکه هم سایه حضرت ولیعصر(عج) بر سر کشور ما می باشد وهم از نعمت ولایت فقیه و مرجعیت بهره مند هستیم و باید قدر دادن این فرصت و نعمت باشیم.
وی با اشاره به وضعیت شهر مقدس قم گفت: هر اندازه که مسوولان نسبت به تقویت و کمک به شهر قم اشتیاق نشان دهند بیشتر در ثواب نشر پیام انقلاب، امام راحل و شهدا به سراسر جهان شریک هستند.
وی در پایان از وزیر ارتباطات خواست سلام وی را به رییس جمهوری برساند.
محمود واعظی وزیر ارتباطات روز پنجشنبه با سفر به شهر مقدس قم با شماری از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد. ک/3
7401 / 553
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن