تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815296054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي مددجويان کميته امداد کردستان در سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲:۶ق.ظ)
افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي مددجويان کميته امداد کردستان در سنندج نمايشگاه دستاوردهاي مددجويان زيرپوشش کميته امداد کردستان دقايقي پيش با حضور انواري سرپرست اين نهاد در مجتمع فرهنگي هنري فجر سنندج افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرکل کميته امداد کردستان در مراسم افتتاح اين نمايشگاه که با حضور جمعي از مسئولان کشوري و استاني برگزار شد، اظهار کرد: نمايشگاه دستاوردهاي مددجويان زيرپوشش کميته امداد کردستان در قالب 30 غرفه با هدف معرفي توانمندي‌هاي جامعه هدف اين نهاد راه‌اندازي و در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
به گفته قنبر موسي‌نژاد، مشاغل خانگي و مشاغل خرد ظرفيت مناسبي براي ايجاد اشتغال با کمترين هزينه‌ها و پايداري بالا بوده که طي چند سال اخير به صورت ويژه در کميته امداد به آن توجه شده است.
وي با بيان اينکه تلاش در راستاي توانمندسازي و ايجاد بسترهاي لازم به منظور خودکفايي مددجويان زيرپوشش از مهم‌ترين اولويت‌هاي اين نهاد است، تصريح کرد: ايجاد اشتغال، ارائه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي و کارآفريني با توجه به استعدادهاي مددجويان به صورت ويژه در کميته امداد مورد توجه قرار گرفته است.
مديرکل کميته امداد کردستان افزود: نمايشگاه مذکور نيز در قالب 30 غرفه تابلويي از توانايي‌هاي مددجويان زيرپوشش اين نهاد است که با کمترين هزينه‌ها به عنوان افرادي توانمند مشاغل خود را به نمايش گذاشته‌اند.
موسي‌نژاد با بيان اينکه مددجويان زيرپوشش اين نهاد در قالب اين نمايشگاه هنر خود را به معرض ديد بازديد کنندگان مي‌گذارند، خاطرنشان کرد: اين مهم موجب تشويق و ترغيب ساير مددجويان به ورود به اين عرصه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن