تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815547215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح انجمن مددکاري استان در مرکز مشاوره کميته امداد زاهدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۵۵ب.ظ)
افتتاح انجمن مددکاري استان در مرکز مشاوره کميته امداد زاهدان معاون حمايت و سلامت کميته امداد سيستان و بلوچستان از افتتاح انجمن مددکاري استان در مرکز مشاوره کميته امداد زاهدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد رضا ميري در همايش بزرگ مددکاري اظهار داشت: نامگذاري روز ميلاد امام علي به نام روز مددکار نشانگر آن است که مددکاري در جامعه اسلامي از جايگاه والايي برخوردار است.
وي افزود: نامگذاري روز ميلاد امام علي(ع) با عنوان روز مددکار، رسالت مددکاران را دوچندان کرده است.
معاون حمايت و سلامت کميته امداد استان ادامه داد: روز مددکاري بهترين روزي است که مددکاران را که در شادي و غم مردم شريک هستند، مورد تقدير قرار دهيم.
ميري خاطرنشان کرد: ارتقاء و توسعه خدمات مددکاري با محوريت تعالي فکري و فرهنگ خانواده ها و استحکام اقتصاد خانوادگي از اهداف برگزاري همايش مددکاري در زاهدان است که بايد اين دو هدف را پيگيري کنيم و به آن جامه عمل بپوشانيم.
وي از افتتاح انجمن مددکاري استان در مرکز مشاوره کميته امداد زاهدان خبر داد و افزود: انجمن مددکاري استان به منظور هم انديشي و هم افزايي، جلوگيري از فعاليت هاي موازي کاري و بررسي و شناسايي آسيب هاي اجتماعي راه اندازي شده است.
معاون حمايت و سلامت کميته امداد استان، از ارجمندي فرماندار زاهدان به عنوان مددکار کميته امداد در امر فعاليت هاي اين نهاد مقدس ياد کرد، بيان داشت: ارجمندي فرماندار زاهدان انصافاً مددکاري با تفکر والا هستند که کميته امداد در تمام امور ياري مي دهد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن