تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815289355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح اردوگاه فرهنگي تربيتي علامه بحر العلوم کميته امداد شهرستان بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۴۰ب.ظ)
افتتاح اردوگاه فرهنگي تربيتي علامه بحر العلوم کميته امداد شهرستان بروجرد مدير کميته امداد شهرستان بروجرد از افتتاح اردوگاه فرهنگي تربيتي علامه بحر العلوم شهرستان بروجرد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج،علي معظمي گودرزي با اعلام اين خبر گفت: اردوگاه فرهنگي تربيتي علامه بحر العلوم با حضور مديرکل امور خانواده مرکز ،معاونت حمايت و سلامت مرکز، مديرکل کميته امداد استان لرستان، مدير کل امور بانوان استانداري لرستان و فرماندار ويژه شهرستان بروجرد افتتاح گرديد.
منتظري مدير کل کميته امداد استان ضمن خيرمقدم وبيان اقدامات فرهنگي استان هدف از بهره برداري اردوگاه فرهنگي آموزشي و تربيتي علامه بحر العلوم ارائه خدمات و برنامه هاي فرهنگي دانست که نقش بسزايي در پيشبرد اهداف اين نهاد خواهد داشت .
منتظري با تاکيد بر اينکه متناظر با شعار سال(اقتصاد و فرهنگ با مديريت ملي و عزم جهادي) کميته امداد تعالي فکري و فرهنگي خانواده، استحکام اقتصاد خانواده، گسترش شبکه نيکوکاري با محوريت مساجد و سبک مديريت جهادي را در دستور کار خود قرار داده است، تصريح کرد: تلاش مي کنيم که با تکميل و توسعه اين اردوگاه خدمات مطلوب تري به جامعه هدف خود ارائه دهيم.
فراقي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان بروجرد ضمن تشکر از تلاش هاي انجام شده ابراز داشت: براي رسيدن به يک هدف آرماني علاوه بر امکانات و بودجه کافي نيازمند نيروهاي فعال و کاردان و لايق مي باشد که الحمد الله در شهرستان بروجرد فراوان است.
نوروزي مدير کل محترم امور خانواده مرکز در خصوص مسائل مختلف خانواده شامل تعالي فکري و فرهنگي خانواده و استحکام اقتصاد خانواده و گسترش شبکه هاي نيکوکاري با محوريت مساجد و سبک مديريت جهادي که شعار امسال اردوگاههاي کل کشور نيز مي باشد مطالبي را ارائه نمود.
در ادامه از خانواده هاي فاقد سرپرستي که از تسهيلات توانمند سازي و وام اشتغال و مسکن مهر استفاده نموده اند بازديد و از نزديک با مشکلات آنان آشنا شدند و برطرف نمودن اين مشکلات را در دستور کار قرار دادند.
در پايان اين بازديد به هرکدام از اين خانوار ها هدايايي اهدا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن