تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805648665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه حزب الله لبنان به«بان کی مون»


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توصیه حزب الله لبنان به«بان کی مون»
شیخ « نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان از « بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل متحد خواست که با شکستن سکوت به تجاوزهای مستمر رژیم اسراییل به خاک لبنان اعتراض و آن را محکوم کند.
کد خبر: ۴۰۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰ - 15 May 2014


شیخ « نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان از « بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل متحد خواست که با شکستن سکوت به تجاوزهای مستمر رژیم اسراییل به خاک لبنان اعتراض و آن را محکوم کند.

به گزارش ایرنا، شیخ نعیم قاسم روز پنجشنبه و در مراسمی که به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت و آزادسازی سرزمین های اشغالی برگزار شد، با اشاره به تجاوزهای اخیر دریایی و زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان، اظهار داشت: آرزو داریم حتی برای یکبار هم که شده است دبیرکل سازمان ملل به تجاوزهای اسراییل اعتراض کند.

۲۵ ماه مه، مصادف با سالروز پیروزی مقاومت لبنان و آزادسازی سرزمین های لبنان بعداز ۲۲ سال از اشغال رژیم صهیونیستی است. در این روز نیروهای مقاومت موفق شدند با تحمیل شکستی سنگین به رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم و مزدوران آن را بدون مذاکره و شرط و شروطی از خاک لبنان اخراج کنند. شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: سکوت دبیرکل سازمان ملل در قبال تجاوزهای اسراییل در حالی است که وی درنگ نمی کند و قبل از نشست شورای امنیت و دریافت گزارش ها به هرگونه اقدام دفاعی ما اعتراض می کند.

معاون دبیرکل حزب الله، تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان را هر چند محدود به اقدامات بیگانگان بدون وطن و غریبه هایی توصیف کرد که تلاش می کنند به مردم عادی ، کشتزارها و حیوانات و درخت ها حمله کنند و صدمه بزنند.

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه تجاوزهای اخیر اسراییل بیانگر کوچک شدن سطح درگیری های آنهاست، گفت که درهرصورت باید این تجاوزها را محکوم کرده و به این رژیم نهیب بزنیم، دولت لبنان برای رسوا کردن اسراییل اقدام کند و صدای اعتراض نیروهای سیاسی در لبنان را بشنویم اما متاسفانه کمتر شاهد اعتراض ها در داخل و خارج لبنان هستیم.

سه هدف مقاومت
معون دبیرکل حزب الله که در مدرسه « امام المهدی (عج)» منطقه الحدث بیروت سخن می گفت، با بیان اینکه مقاومت به یک رکن اساسی برای حمایت از لبنان و اصول و ارزش های آن تبدیل شده است و تنها یک ایده و طرح و پیشنهاد نیست، گفت که مقاومت بخشی تکفیک ناپذیر از وجود لبنان است و امروز لبنان بدون مقاومت معنا و ارزشی ندارد.

شیخ نعیم قاسم از «آزاد سازی سرزمین های اشغالی و حمایت از لبنان و ساختن لبنان» به عنوان سه هدف نهایی و اولویت مقاومت یاد کرد و افزود: مقاومت اسلامی و ملی لبنان برای اولین بار در منطقه توانست اسراییل را از سرزمین های اشغالی بیرون کند.

وی با تاکید به اینکه رژیم صهیونیستی بعداز آزادسازی سرزمین های اشغالی و تجاوز سال ۲۰۰۶ دیگر جرئت حمله به لبنان را از ترس پاسخ مقاومت نداشته است ، خاطرنشان کرد که آنها بخوبی می دانند مقاومت برای مقابله با چالش ها و تجاوزها بدون ملاحظات سیاسی و بین المللی درنگ نمی کند و از حق خود برای حمایت از کرامت و آزادی کوتاه نمی آید و در میدان حاضراست و خواهد بود.

معاون دبیرکل حزب الله با بیان اینکه « اگر مقاومت نبود آیا سرزمین های اشغالی آزاد می شد، آیا دولتی در لبنان وجود داشت، آیا تهدیدهای اسراییل متوقف می شد و آیا سرمایه گذاران داخلی و خارجی به لبنان می آمدند؟» ، تصریح کرد : بله مقاومت به سند و تضمینی برای ساختن لبنان تبدیل شده است.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که همه گزینه های حزب الله مبتنی برمقاومت یعنی آزادسازی سرزمین های اشغالی و حمایت از لبنان و ساختن لبنان است و نبرد ما در سوریه بخشی از برنامه مقابله با دشمنان مقاومت و حمایت از محور وعقبه مقاومت است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن