تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813011901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلي ترين رسالت انجمن کليوي زنجان، کمک رساني به بيماران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۰ب.ظ)
مدير انجمن حمايت از بيماران کليوي زنجان: اصلي ترين رسالت انجمن کليوي زنجان، کمک رساني به بيماران است با افزايش کمک هاي مالي و فکري افراد خيّر، انجمن کليوي زنجان در کمک رساني به بيماران که اصلي ترين رسالت انجمن کليوي زنجان است، قوي تر عمل مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج ، مدير انجمن حمايت از بيماران کليوي زنجان در ششمين جلسه فصلي ادواري کميته شهرستان هاي انجمن بيماران کليوي که در زنجان برگزار شد، گفت : با شناساندن عملکرد انجمن در بين افراد خيّر، کمک هاي بيشتري جمع آوري شده و انجمن مي تواند در ياري رساندن به بيماران کليوي نيازمند، فعاليت هاي بيشتري انجام دهد.
محمدرضا طهماسبي تصريح کرد: با انجام فعاليت هاي علمي و فرهنگي مي توان اعتماد مردم را جذب کرد تا بيماران نيازمند بتوانند در آسايش بيشتر، تنها درد بيماري را تحمل کنند.
وي به 170 شعبه انجمن کليوي ايران اشاره کرد و ادامه داد: انجمن کليوي ايران تنها انجمني است که داراي هيئت مديره متمرکز در تهران است.
طهماسبي حضور خيّرين در انجمن کليوي زنجان را براي کمک رساني به بيماران نيازمند اساسي دانست و يادآور شد: انجمن کليوي زنجان براي جذب خيّرين در راستاي کمک به بيماران، محدوديتي ندارد.
وي اظهار کرد: با جذب افراد خيّر در کميته هاي ده گانه انجمن کليوي زنجان، اين انجمن در بين آحاد مردم شناخته مي شود.
مدير انجمن کليوي ايجرود گفت: با کمک دانشگاه علوم پزشکي زنجان و با استقرار تعدادي دستگاه دياليز در بيمارستان ايجرود، مشکلات دياليز تعداد 12 نفر از بيماران دياليزي اين شهرستان مرتفع مي شود.
حسنلو افزود: جذب کمک هاي پزشکان، متخصصان حوزه سلامت و خيّرين براي کمک رساني به بيماران کليوي ضروري است.
نعمت مظفري مسئول اداري انجمن کليوي خرمدره، به ارسال 1600 پيامک به فرهنگيان اين شهرستان اشاره کرد و گفت: بسياري از فرهنگيان اين شهرستان فرم هاي عضويت در انجمن کليوي را براي همکاري با اين انجمن پر کردند.
در ادامه عبداله حسينخاني مدير انجمن کليوي ابهر به عضوگيري جديد پرسنل بيمارستان امدادي ابهر اشاره کرد و افزود: از فروردين ماه امسال، تعداد 52 نفر از کارکنان و پزشکان از طريق کسر از حقوق ماهانه، انجمن کليوي ابهر را ياري مي کنند.
وي تعداد بيماران دياليزي اين شهرستان را 42 نفر اعلام کرد و يادآور شد: تعداد 2 نفر از بيماران اين شهرستان از افراد زنده و يک نفر نيز از جسد پيوند کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن