تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815389932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالانه بیش از دو میلیون تن گوشت سفید در کشور تولید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اراک/ رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:
سالانه بیش از دو میلیون تن گوشت سفید در کشور تولید می شود
سالانه بیش از دو میلیون تن گوشت سفید و 900 هزار تن تخم مرغ در نقاط مختلف کشور تولید می شود.


 ˈعباس رجاییˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در همایش ارتقاء کیفیت و کمیت تولید گوشت مرغ و توسعه زنجیره های تولید در اراک افزود: ارزش این تولیدات سالانه گوشت سفید و تخم مرغ کشور معادل 12 هزار و 250 میلیارد تومان است که برابر با اعتبار عمرانی یک سال کشور است.

وی، با ذکر اهمیت تولیدات واحدهای طیور کشور ادامه داد: این واحدها بیش از 300 هزار شغل برای جوانان سراسر کشور ایجاد کرده اند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید از واردات بی ضابطه محصولات دام و طیور به کشور جلوگیری شود.

وی ادامه داد : برای گسترش صنعت طیور در کشور تنها حمایت دولت و مجلس کافی نیست بلکه این خود تولیدکنندگان هستند که باید به فکر آینده کاری خود و در نهایت آاقتصاد میهن اسلامی باشند.

وی با بیان چهار مسئله مهم که در سال جاری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده، خاطرنشان کرد: باید سهم تولید از صندوق توسعه ملی به میزان 10 درصد به صورت ریالی به بخش کشاورزی تخصیص یابد.

رجایی گفت: 25 درصد منابع بانک های دولتی و بانک هایی که دولت 40 درصد با آنها سهیم است باید به کشاورزی اختصاص یابد و همچنین تاسیس شهرک های کشاورزی نوین و قرار دادن گوشت سفید و تخم مرغ درسبد محصولات راهبردی از مهمترین مسائلی است که مجلس شورای اسلامی و کمیسیون کشاورزی به آنها توجه ویژه دارد.
 
 کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یکی از کمیسیون های تخصصی خانه ملت است که برای انجام وظایف محوله در محدوده کشاورزی، منابع آب، دام و طیور، شیلات، محیط زیست و هواشناسی تشکیل می شود/س





تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن