تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812862166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف آب در شهرستان طارم بیش از میانگین کشوری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یک مسوول: مصرف آب در شهرستان طارم بیش از میانگین کشوری است خبرگزاری پانا: مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان طارم گفت: مصرف آب در این شهرستان بیش از میانگین کشوری بوده که اصلاح این رویه نیازمند فرهنگ سازی است
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت ساعت 09:05



 به گزارش سرویس خبر پانا، عباس عزیزی در گفتگو با خبرنگار پانا، با اشاره به اینکه استفاده از منابع آبی باید بر اساس اصول و منطق انجام شود، افزود: بالاترین میزان تولید و مصرف آب در استان زنجان به شهرستان طارم تعلق دارد. وی اصلاح الگوی مصرف در شهرستان طارم را ضروری دانست و اظهار کرد: این شهرستان دارای فرسوده و ضعیف ترین زیر ساخت های آبی در استان زنجان است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان طارم گفت: برای اصلاح زیرساخت های شبکه آبی در طارم نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است.

عزیزی افزود: با توجه گردشگری و توریستی بودن شهرستان طارم ضرورت ترمیم شبکه آبی از اهمیت مضاعفی برخوردار بوده و این امر جز با حمایت های مسوولان و مشارکت مردم امکانپذیر نیست.

وی بر لزوم رعایت الگوی مصرف بهینه از سوی شهروندان در شهرستان طارم تاکید و ابراز کرد: منابع آبی محدود بوده و باید با برنامه ریزی زمینه استفاده نسل های آینده از این نعمت خدادادی را فراهم نماییم.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان طارم گفت: با توجه به عدم وجود آب زیرزمینی در طارم به دلیل وجود سازه های سنگی در منطقه تامین آب این شهرستان منوط به بارش های فصلی و به ویژه برف بوده و در صورت وجود بارش خوب در یک فصل، آب منطقه نیز تامین می شود.

عزیزی افزود: استفاده از منابع آبی پایدار و مطمئن از جمله سدها می تواند گامی موثر در تامین آب منطقه بوده که تحقق این امر نیازمند حمایت بیش از پیش مسوولان است.

به گزارش پانا، در شهرستان طارم 10 هزار و 640نفرمشترک شرکت آب و فاضلاب روستایی روستایی بوده و به طور میانگین هر خانوار روزانه یک ونیم متر مکعب آب مصرف می کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن