تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814660290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقوام شیعه وسنی استان سیستان وبلوچستان وفادار به نظام اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقوام شیعه وسنی استان سیستان وبلوچستان وفادار به نظام اسلامی هستند زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان سیستان وبلوچستان وامام جمعه زاهدان گفت: اقوام و طوایف شیعه وسنی این استان همواره با حضور در صحنه های مختلف وفاداری و علاقه مندی خود به رهبر معظم انقلاب ونظام اسلامی را به اثبات رسانده اند.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعباسعلی سلیمانیˈ عصر روز چهارشنبه با حضور در منزل دو نفر ازسران طوایف ˈ شه بخش و قنبرزهیˈ از تلاش های آنان درهمکاری با دستگاه های امنیتی، انتظامی، قضایی واجرایی در تامین امنیت منطقه تقدیر کرد.
نماینده مقام معظم رهبری درامور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان وکرمان در دیدار با ˈسردار حاج محمد شه بخشˈ فرزند مرحوم نعیم خان شه بخش بزرگ این طایفه و شماری از معتمدان و ریش سفیدان طایفه شه بخش و تیره های وابسته به آن گفت : رشادت ها و تلاش های طوایف شیعه و سنی این استان در حفظ امنیت و پاسداری از مرزها قابل تقدیر است.
عضو خبرگان رهبری اظهارکرد: ایران اسلامی ازاقوام، طوایف و فرهنگ های مختلف تشکیل شده وهریک از آنها گل های باغ نظام اسلامی هستند وبرای رهبری ومسوولان نظام از اهمیت خاصی برخوردارند.
نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان با تقدیر از تلاش بزرگان و ریش سفیدان طایفه شه بخش درکمک به حل برخی مشکلات منطقه ازجمله اختلافات ومسائل ناامنی، گفت: همکاری خوب و نزدیک معتمدان و ریش سفیدان این طایفه با دستگاه های مختلف نشان ازعشق و علاقه آنان به رهبری، نظام و میهن اسلامی دارد.
ˈمحمد شه بخشˈ سردار طایفه شه بخش نیز در این دیدار با تقدیر از توجه و عنایت نماینده ولی فقیه دراستان به معتمدان و ریش سفیدان گفت : بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان و تمامی اعضای این طایفه همواره آماده همکاری وجان فشانی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب، امنیت استان و پاسداری از مرزهای میهن اسلامی هستند.
وی افزود: طایفه شه بخش با 18 تیره وفاداربه نظام اسلامی ورهبرمعظم انقلاب و مسوولان نظام بوده وآمادگی خود را برای همکاری بیشتر با نهادهای امنیتی اعلام می دارند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان همچنین دردیدار با ˈسردار حاج شیرمحمد قنبرزهیˈ فرزند مرحوم حاج آساخان، بزرگ طایفه قنبرزهی و شماری از معتمدان و ریش سفیدان این طایفه و تیره های وابسته به آن اظهارکرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی سران وبزرگان طایفه قنبرزهی به دیدار بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشرف شدند و وفاداری و همبستگی خود را به انقلاب اعلام کردند.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: بزرگان وریش سفیدان واعضای این طایفه همواره در حفظ امنیت منطقه و پاسداری از مرزهای میهن اسلامی ازهیچ تلاشی فروگذار نبودند که تلاش های آنان قابل تقدیر است.
امام جمعه زاهدان گفت: طوایف شیعه وسنی سیستان و بلوچستان از روزهای نخست انقلاب با اعلام بیعت با حضرت امام خمینی (ره) عشق وعلاقه خود را به انقلاب ورهبری به اثبات رساندند.
عضو خبرگان رهبری بر وحدت بیش از پیش اقوام و طوایف در استان و تعامل و همکاری در توسعه و پیشرفت منطقه تاکید کرد واظهارکرد: جذب سرمایه گذاران بومی ساکن در سایر نقاط کشور و جهان و سرمایه گذاری در بخش های تولید و صنعت این استان می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات موجود داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان بیان کرد: معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان طوایف در جذب نیروهای بومی صاحب سرمایه می توانند نقش مهمی ایفا کنند که انتظار است در این زمینه با دستگاه های دست اندرکار همکاری لازم را داشته باشند.
سردار شیرمحمد قنبرزهی سرطایفه قنبرزهی سیستان وبلوچستان نیز گفت: این طایفه همواره دردفاع از آرمان های انقلاب وامام امت پیش قدم بوده وهمگام با سایرطوایف استان در پاسداری از مرزهای میهن اسلامی آماده جان فشانی بوده است.
وی افزود: ما سربازان نظام اسلامی دوشادوش نهادهای امنیتی، انتظامی، اجرایی و قضایی درتامین امنیت و توسعه و پیشرفت استان ازهیچ تلاشی فروگذار نیستیم وپیشرفت های بدست آمده در این منطقه را از برکان انقلاب اسلامی می دانیم. ک/2
653/536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن