تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد دادستان نظامي استان سيستان و بلوچستان بر هوشياري نيروهاي مسلح


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۰ق.ظ)
تاکيد دادستان نظامي استان سيستان و بلوچستان بر هوشياري نيروهاي مسلح دادستان تصريح کرد: تهديدات اطلاعاتي و امنيتي شکل جديدي به خود گرفته و با توجه به موقعيت راهبردي کشورمان در منطقه بايد با حفظ هوشياري از مرزها و کيان ايران اسلامي دفاع کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي تميزي در جمع پايوران و سربازان لشگر 88 زرهي زاهدان گفت: امروز شکل جنگ و مبارزه فرق کرده و جنگ نرم مطرح شده و دشمن اکنون با ابزارهاي نويني که در دست دارد به جنگ ما آمده است.
وي تأکيد کرد: سرويس‌هاي اطلاعاتي و جاسوسي بيگانه تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند که به نظام جمهوري اسلامي ضربه وارد کنند و سعي دارند اطلاعات ذي‌قيمتي را از نيروهاي مسلح به دست بياورند و با استفاده از آنها مانعي براي پيشرفت کشور ايجاد کنند.
وي با اشاره به نقش مهم سازمان هاي حفاظت اطلاعات در صيانت از نيروهاي مسلح گفت: اين نهادها علي‌رغم همه‌ي تهديدات و آسيب‌هايي که وجود دارد بايد از طريق پيشگيري، کشف و خنثي‌سازي توطئه‌ها و آگاه سازي، از کارکنان صيانت کند.
تميزي با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران 35 سال مقابل تمام فشار‌ها و توطئه‌ها استقامت کرده است افزود: آنان با استفاده از هر فرصتي، توطئه‌هايي را برنامه‌ريزي کردند تا به نظام آسيب بزنند اما با حضور امت هميشه در صحنه تمام توطئه‌ها نقش برآب شده و ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامي حفظ شده است.
دادستان نظامي سيستان و بلوچستان با بيان اينکه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران منافع استکبار را به خطر انداخته است تصريح کرد: ارزش‌ها و اعتقادات ما اجازه نمي‌دهد سر تسليم فرود بياوريم و با همه‌ سختي‌هايي که وجود دارد کماکان مبارزه را ادامه مي‌دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن