تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ بیکاری در قشم 2 درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان
نرخ بیکاری در قشم 2 درصد کاهش یافت
قشم - خبرگزاری مهر: رئیس اداره کار ، رفاه و امور اجتماعی منطقه آزاد قشم از کاهش 2 درصدی نرخ بیکاری در جزیره قشم خبر داد.



سلیمان نجبری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با توجه به اجرای صحیح سیاست های جذب سرمایه گذار وارائه مشورتهای لازم به سرمایه گذاران و با عنایت به توجه خاص سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به حذب سرمایه گذاری و فعالان اقتصادی و اشتغال پایداردر جزیره و جذب سرمایه گذاران ایرانی و خارجی که تا کنون در کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه سرمایه گذاری کرده بودند نسبت به سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم و جذب نیروی اقدام کرد. رنجبری با اشاره به مذاکرات در خصوص جذب سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری در غرب جزیره افزود: در نشست های اولیه با یک شرکت سرمایه گذاری که ابراز تمایل برای سرمایه گذاری در بخش ساخت و راه اندازی شهربازی وتلکابین  نموده بود توافقاتی نیز حاصل شده که اگر این اتفاق نهایی بشود در این بخش 250نفر اشنغالزایی بوجود خواهد آمد. وی با اشاره به نرخ بیکاری در سال 92و کاهش آن تا اوایل سال 93 اظهارداشت: نرخ بیکاری در سال 92 به هفت درصد رسید که با تمهیدات ایجاد شده این رقم به 6.8 درصد کاهش یافته که امیدواریم این روند کاهش با درایت سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و حساسیت ایشان در جذب سرمایه گذار ادامه پیدا کند.        


۱۳۹۳/۲/۲۴ - ۱۵:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن