تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821213817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتصاب سراسري پزشکان دولتي در پرو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۳۹ب.ظ)
اعتصاب سراسري پزشکان دولتي در پرو پزشکان و کادرهاي پزشکي بيمارستانهاي دولتي پرو در اعتراض به کمبود حقوق خود دست به اعتراضي گسترده زدند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج،پزشکان و نيروهاي بيمارستاني دولتي پرو در اعتراض به کمبود دستمزد خود دست به اعتصابي سراسري زدند.از مهمترين محورهاي اين اعتراضات جداي از بحث حقوق،شرايط کاري نامناسب دراين بيمارستان ها است.
اين اعتصاب بار نخست در سال 2013 کليد خورد ولي پس از گفتگو ميان نمايندگان اتحاديه و دولت، پزشکان و کادر پزشکي به سرکار خود بازگشتند اما پس از گذشت يکسال و عمل نشدن به قول ها، اعتصاب بصورت متحد دوباره انجام شد.
ميدوري دهابيچ وزير بهداشت پرو در مخالفت با اين عمل که آن را "مزخرف" خواند اعلام کرد:اينها افرادي هستند که نمي خواهند کار کنند و کمبود دستمزد را بهانه اي براي تنبلي خويش قرار داده اند.
به عقيده کارشناسان با توجه به شرايط بحران اقتصادي در پرو، بعيد به نظر مي رسد اين اعتصاب بتواند تاثير چنداني در افزايش دستمزدها و يا بهبود شرايط کار ايجاد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن