تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820076392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین تور یکروزه بازدید خبرنگاران از صنایع استان اصفهان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان
اولین تور یکروزه بازدید خبرنگاران از صنایع استان اصفهان برگزار شد
اصفهان – خبرگزاری مهر: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان برای آشنایی خبرنگاران با ظرفیت‌‌ها و چالش‌های موجود در شهرک‌های صنعتی استان تورهای یک روزه برای خبرنگاران استان اصفهان را برنامه‌ریزی کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری تورهای یک روزه برای خبرنگاران در بخش‌های مختلف اقدامی است که به منظور نسان دادن دستاوردهای مسئولان در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد. اما این بار شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با برگزاری تور یک روزه برای خبرنگاران اصفهان آنها را برای بازدید به شهرک صنعتی مورچه خورت دعوت کرد و دستاوردهای برخی از شرکت‌های فعال در این منطقه‌ی صنعتی را نشان داد.

130 واحد صنعتی مورچه‌خورت از آب تصفیه‌خانه بهره‌برداری می‌کنند

بازدید از تصفیه‌خانه پساب فاضلاب شهرک صنعتی مورچه خورت که یکی از پنج تصفیه خانه‌ی موجود در شهرک‌های صنعتی کشور است اولین بخش از تور یک روزه بود. گفتنی است که در این تصفیه خانه روزانه یک هزار و 200 متر مکعب آب تصفیه می‌شود که بیش از 130 واحد صنعتی موجود در شهرک صنعتی مورچه‌خورت از آن بهره ‌برداری می‌کنند.

وجود آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی در محل این تصفیه خانه نیز یکی از مزیت‌‌های مهم تصفیه خانه مورچه خورت است که با توجه به استفاده از آب تصفیه شده از این تصفیه‌خانه در صنایع می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

بازدید از کارخانجات گروه صنعتی انتخاب نیز بخش دیگر بازدید خبرنگاران اصفهان از شهرک صنعتی مورچه خورت بود. در این بخش نیز خبرنگاران از بخش‌‌های مختلف تولید و مونتاژ انواع محصولات این شرکت بازدید کرده و از نزدیک با نحوه‌ی تولید آنها آشنا شدند.

"حایر پلاست" اولین بخش از کارخانجات گروه صنعتی انتخاب بود که مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت و آنها توانستند از نزدیک با قالب بندی و تولید تمام قطعات پلاستیکی مورد نیاز برای تولید انواع محصولات صنایع انتخاب آشنا شدند.

استفاده از ربات برای تولید قطعات پلاستیکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازدید بود که مورد توجه قرار گرفت و در 20 قسمت از این بخش از ربات‌ برای تولید محصولات استفاده می‌شد. مواد اولیه مورد استفاده در این بخش از صنایع انتخاب از کشورهای چین و کره وارد می‌شود و طی ماه‌های اخیر نیز برخی از مواد اولیه مورد نیاز در بخش "حایر پلاست" از شهرهای گلپایگان و اراک نیز تامین می‌شود.

دومین بخش تولیدی گروه صنعتی انتخاب "حایر آسا" بود که مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت. در این بخش نیز خبرنگاران از نزدیک با تولید انواع ماشین لباسشویی تمام و نیمه اتوماتیک و انواع یخچال فریزر آشنا شدند.

تکنولوژی تولید یخچال و فریزر یکی از بزرگ‌ترین امتیازهای گروه صنعتی انتخاب است که این تکنولوژی باالگو گرفتن از تولید یخچال و فریزر در ایتالیا طراحی شده است و موفقیت‌‌‌های خوبی در این زمینه به دست آمده است.

بارزترین ویژگی گروه صنعتی انتخاب را می‌توان تولید بیش از 90 درصد قطعات مورد نیاز برای تولید محصولات این گروه صنعتی در کارخانجات این گروه دانست.

" مطهر ضمیر" نیز بخش تولید و مونتاژ انواع تلویزیون است که در این بخش خبرنگاران از نزدیک با مراحل تولید این نوع لوازم خانگی آشنا شدند.

استفاده از نرم افزار اندروید در تلویزیون‌های خانگی

رسیدن به تکنولوژی استفاده از نرم افزار اندروید در تلویزیون‌های 3D از جدیدترین دستاوردهای گروه صنعتی انتخاب در بخش تلویزیون بود.

گفتنی است که تاکنون هیچ شرکت خارجی موفق به تولید این نوع تلویزیون نشده است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر این گروه صنعتی با دارا بودن برندهای "حایر" و "اسنوا" به عنوان برندهای معتبر ایرانی محصولات خود را با طراحی و ساخت 100 درصد ایرانی به بازار جهانی عرضه ‌می‌کند.


۱۳۹۳/۲/۲۴ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن