تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين جلسه كارگروه استاني آب كشاورزي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۹ب.ظ)
اولين جلسه كارگروه استاني آب كشاورزي برگزار شد اولين جلسه كارگروه استاني آب كشاورزي استان كرمانشاه مربوط به ماده 11 قانون تشكيل وزارت جهاد كشاورزي با حضور معاون برنامه ريزي استانداري، نمايندگاني از وزارت جهاد كشاورزي و نيرو در سالن جلسات شركت آب منطقه اي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ در اين جلسه مهندس اصغر ميرزايي معاون برنامه ريزي استانداري كرمانشاه با بيان اهميت موضوع آب افزود: بايد از نگاه تك بعدي به آب يا كشاورزي اجتناب كرده و نگاه مسئولين و مديران وسيع تر باشد و در اجراي زير ساخت ها آينده شهرها ديده شود.
وي تاكيدكرد: جهاد كشاورزي، آب منطقه اي و ساير دستگاه ها همچون محيط زيست، بنياد مسكن و... بايد در فعاليتها و طرحها با همديگر همراهي و همكاري بيشتري داشته باشند تا فعاليتها همسان و همزمان اتفاق بيفتد.
ميرزايي با اشاره به اهميت مناطق گرمسيري خاطرنشان كرد: در ساخت سدها و برنامه هاي ايجاد شده در مناطق گرمسيري بايد تلاش شود كشت محصولات جديد و سازگار با اين مناطق لحاظ شود.
در ادامه مهندس علي اشرف منصوري رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه گفت: تمام تلاش ما اين است كه زير ساختي را ايجاد نكنيم كه فردا نتوانيم آب مورد نياز آنرا تامين كنيم، زيرا اين امر هم باعث نارضايتي مردم و هم اتلاف سرمايه ملي مي شود.
مهندس منصوري در ادامه گزارشي از اقدامات اين سازمان در پايين دست سدها را بيان نموده و خواستار برنامه ريزي هماهنگ تر با امور آب به منظور ادامه روند فعاليتها شد.
در ادامه اين جلسه موضوع شبكه هاي آبياري زير دست سدهاي مخزني استان تعيين تكليف گرديده و ادارت مربوطه در خصوص تعيين تكليف چاه هاي غير مجاز و نصب كنتور هوشمند به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتني است در اين جلسه با اشاره به خروج عمده آب كشور از مسير استان كرمانشاه و خشكسالي هاي ايجاد شده بر برنامه ريزي بيشتر و تسريع در ايجاد سدهاي در دست ساخت تاكيد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن