تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812576634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایعه اختلاف در باشگاه مهرام با مرکزیت صمد نیکخواه و مصطفی هاشمی/احتمال پایان کار هاشمی قبل از جام باشگاهها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تصمیم هیئت مدیره تعیین کننده است؛
شایعه اختلاف در باشگاه مهرام با مرکزیت صمد نیکخواه و مصطفی هاشمی/احتمال پایان کار هاشمی قبل از جام باشگاهها
از گوشه و کنار شنیده می شود حرفهای بعد از فینال اختلافاتی را داخل باشگاه مهرام به وجود آورده و از طرفی سرپرست مهرام با مطرح کردن پایان قرارداد هاشمی بعد از فینال احتمال تغییر مربی را مطرح کرده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از پایان فینال سوپرلیگ بسکتبال حرف و حدیثهایی از باشگاه مهرام به گوش رسید که البته تایید شده نیستند. شنیده می شود بعد از باخت آخر مهرام مقابل پتروشیمی، مصطفی هاشمی سرمربی مهرام در صحبتهایی اشاره کرده است که صمد نیکخواه دیگر مانند گذشته نیست و به نوعی گوشه ای از باخت تیم را به عملکرد این بازیکن مرتبط دانست.

بعد از این جریان صمد نیکخواه هم در مصاحبه ای از ایرادات فنی تیم گفت و اینکه مقابل دفاع پتروشیمی هیچ برنامه ای نداشتند. اما خارج از فضای مصاحبه هم گویا مقصر شمرده شدن برای باخت برای کاپیتان تیم ملی خوشایند نبوده و ناراحتی خود را به باشگاه هم انتقال داده است.

با توجه به قهرمان نشدن برای دومین سال متوالی و شایعات بالا شنیده شد که هیئت مدیره باشگاه مهرام هم به دنبال همراه بردن مربی دیگری به جام باشگاههای آسیا است. صمدزاده سرپرست مهرام هم در برنامه زنده تلویزیونی ورزش ایران که از شبکه جام جم پخش شد برای اولین بار در مورد سرمربی تیم گفت: مصطفی هاشمی سرمربی تیم تنها تا پایان لیگ با مهرام قرارداد داشت و برای ادامه کار باید در هیئت مدیره تصمیم گیری شود.

تماس روز گذشته ما با سرپرست مهرام هم حاکی از این بود که جلسات هیئت مدیره ادامه دارد و هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

به نظر می رسد مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی که در جریان مسابقات فینال هم زیاد به اردوی مهرامی ها رفت و آمد داشت گزینه مهرام در صورت پایان همکاری با هاشمی برای جام باشگاههای آسیا باشد.

صمد: رضا مشحون طرفدار پتروشیمی بود/مشحون: صمد راست می گوید!

به جز بحثهای داخلی باشگاه مهرام، جالبترین صحبتهای بعد از فینال هم به حضور یک طرفه صمد نیکخواه در برنامه ورزش ایران در شبکه جام جم برمی گردد. مسئولان این برنامه از گیبسون بازیکن خارجی پتروشیمی هم دعوت کرده بودند که به دلایلی امکان حضور این بازیکن در برنامه فراهم نشد و روند برنامه کاملا یک طرفه پیش رفت.

اما صمد نیکخواه بعد از انتقاد از حضور نزدیک به 200 تماشاگر پتروشیمی در بازی آخر فینال و تشویقهای پیاپی آنها در پاسخ به سوالی در مورد غیبت مشحونها در فینال گفت: ما خوشحالیم که آقای رضا مشحون در فینال حضور نداشت چون ایشان متاسفانه در جریان فینالها به طرفداری از پتروشیمی می پرداخت و اگر بود شاید همان 20 امتیاز هم بالا نمی افتادیم.

بعد از این صحبتها محمود مشحون رئیس فدراسیون روی خط برنامه آمد و در حالی که به نظر می رسید حرفهای صمد را قبل از تماس تلفنی نشنیده است گفت: صمد نیکخواه کاپیتان ارزشمند تیم ملی کشور است. وی همیشه راست می گوید و حرفهای او را چشم بسته هم قبول دارم.

رئیس فدراسیون بعد از این موضوع بد اخلاقیهای انجام شده در بازی آخر فینال و میزبانی پتروشیمی را تایید کرد و همچنین آوردن جام به سالن در حالی که قهرمانی پتروشیمی قطعی نشده بود را از هر نظر نادرست دانست.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن