تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817084823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیرساخت های اقتصادی کردستان تقویت شود/دولت به وعده هاي خود عمل نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان مرادي:
زیرساخت های اقتصادی کردستان تقویت شود/دولت به وعده هاي خود عمل نكرد
سنندج- خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بر تقویت زیرساخت های اقتصادی کردستان تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، سالارمرادی شامگاه دوشنبه در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در سنندج تشکیل شد، گفت: در انتخابات سال گذشته جرقه ای در سطح انتظارت و خواسته های مردم کردستان ایجاد شد. وی عنوان کرد: مردم استان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید را فرصت طلایی در سطوح مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می دانستند. وی با اشاره به اینکه تاکنون در رابطه با ارزیابی عملکرد دولت یازدهم آنچه مدنظر مردم بوده تحقق پیدا نکرده است، ادامه داد: وعده ها و قول هایی به مردم کردستان داده شد ولی عملی نشدند. نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار بود برای جبران عقب ماندگی های کردستان شورای توسعه در استان راه اندازی شود که بعد از ۹ ماه هنوز این وعده محقق نشده است. مرادی عنوان کرد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته شده جاده و راه زیرساخت  و منبع اصلی توسعه پایدار استان هستند و امیدواریم این جلسه در خصوص محور اصلی کرمانشاه-میاندوآب و سنندج -مریوان خروجی مطلوبی داشته باشد. وی یکی دیگر از مشکلات استان را مربوط به بحث آب ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه دو برابر میانگین نزولات جوی کشور در کردستان وجود دارد و ۱۷ سد در دست احداث و تعدادی سد بهره برداری شده موجود است اما متاسفانه کشاورزان استان هیچ بهره ای از این لحاظ نبرده اند. وی ادامه داد: سال گذشته می بایست ۱۵۰۰ هکتار از اراضی کامیاران تحت کشت آبی قرار گیرد که این نیز تحقق نیافت. نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای جبران خدمات مردم کردستان به نظام و رفع مشکل آنها باید مباحث مربوط به آب و سایر موارد و تنگناهای استان را نه در قالب حرف و تشکیل جلسه بلکه در عمل به مردم ثابت کرد. مرادی اعلام کرد: آزمون استخدامی اخیرا در پتروشیمی کردستان صورت گرفته که ۸۰ درصد کسانی که برای مصاحبه دعوت شدند غیربومی بودند و این مسئله از لحاظ امنیتی، اجتماعی و فرهنگی مشکلاتی برای استان پیش خواهد آورد و از این نظر برای ما بسیار حائز اهمیت است. وی زیرساخت های اقتصادی استان را ضعیف خواند و گفت: رتبه های 27 و ۲۹ استان از لحاظ شاخص های مختلف اقتصادی در میان استان های دیگر کشور مطلوب نیست و باید شرایط ارتقای این شاخص ها در استان فراهم شود. وی در پايان بر اعتمادسازی سیاسی مردم کردستان تاکید کرد و افزود: اقدامات و خلف وعده هایی که موجب سلب اعتماد مردم شود برای دولت هزینه بردار است.


۱۳۹۳/۲/۲۳ - ۱۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن