تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815282611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سران روسیه و سازمان امنیت و همکاری اروپا در مورد همه پرسی شرق اوکراین گفتگو کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سران روسیه و سازمان امنیت و همکاری اروپا در مورد همه پرسی شرق اوکراین گفتگو کردند مسکو- ایرنا- ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه و ˈدیدیه بورک هالترˈ رییس جمهوری سوییس و رییس دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا در گفتگویی تلفنی در مورد نتایج همه پرسی در استانهای لوهانسک و دونتسک در شرق اوکراین تبادل نظر کردند.


به گزارش ایرنا به نقل از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، این گفتگوی تلفنی عصر دوشنبه به ابتکار طرف سوییسی انجام گرفت.
پوتین و بورک هالتر بر اهمیت افزایش تلاش های برای حل و فصل بحران اوکراین در چارچوب سازمان امنیت و همکاری اروپا تاکید کردند.
دو طرف همچنین برقراری گفتگوهای مستقیم میان دولت اوکراین و نمایندگان مناطق جنوب و شرق این کشور را مهم شمردند.
همه پرسی استقلال از اوکراین روز یکشنبه در استانهای لوهانسک و دونتسک برگزار شد و اکثر شرکت کنندگان در آن به جدایی این مناطق از اوکراین رای دادند.
رییس جمهوری سوییس و رییس دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا هفته گذشته به مسکو سفر و با رییس جمهوری روسیه دیدار و اعلام کرد که این سازمان نقشه راهی را برای حل و فصل بحران اوکراین تنظیم کرده است.
وی گفت: سازمان امنیت و همکاری اروپا به زودی یک نقشه راه برای حل بحران اوکراین به چهار طرف شرکت کننده در نشست چهارجانبه ژنو ارائه می کند.
وی افزود: این طرح شامل برقراری آتش بس در مناطق شرق و جنوب اوکراین، رفع تنش ها میان حکومت مرکزی اوکراین و نمایندگان این مناطق و برگزاری انتخابات است.
رییس دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا در مورد برقراری آتش بس در اوکراین خاطرنشان کرد: در سطوح عالی و سطح های پایین تر باید اقدامات خشونت آمیز مردود خوانده شود.
بورک هالتر افزود: تمام اقدامات مسلحانه تحریک آمیز و ایجاد رعب و وحشت باید هر چه سریعتر متوقف شود.
اروپام/2242**۵۱۸** 3404
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن