تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815207126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای اروپا از پذیرش رسمیت همه پرسی اخیر شرق اوکراین امتناع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

، شورای اروپا از پذیرش رسمیت همه پرسی اخیر شرق اوکراین امتناع کرد تهران-ایرنا- شورای اروپا روز دوشنبه در بیانیه ای پس از نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا ، از به رسمیت شناختن همه پرسی روز گذشته در شرق اروپا امتناع کرد و تحریم ها علیه روسیه را گسترش داد.


به گزارش خبرگزاری ایتارتاس، در این بیانیه آمده است ، اتحادیه اروپا همه پرسی روز گذشته در شرق اوکراین و هرگونه همه پرسی غیرقانونی در آینده اوکراین را غیرقانونی می داند.
براساس این گزارش ، این شورا همچنین تصمیم گرفت یک گروه جدید از افراد و شرکت ها را به لیست تدابیر تنبیهی در مورد بحران اوکراین اضافه کند.
پیش از این یک منبع دیپلماتیک اروپایی در حاشیه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا به خبرگزاری ایتارتاس گفته بود که وزیران خارجه این اتحادیه نام 13 فرد و دو شرکت منطقه کریمه را به لیست تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه اضافه کرده است.
این منبع اروپایی با اعلام اینکه اعمال رسمی این تحریم ها از روز سه شنبه (فردا) اجرایی خواهد شد، یادآورشد: در فهرست جدید تحریم ها نام 13 فرد و دو شرکت در منطقه کریمه افزوده شده است.
در این بیانیه آمده است : در بحبوحه تحولات اخیر در اوکراین و فقدان اقدامات مناسب در راستای کاهش تنش ها در این کشور ، شورای اروپا تصمیم گرفت لیست تحریم های خود را گسترش دهد . افراد اضافه شده به این لیست مشمول ممنوعیت صدور ویزا و بلوکه شدن دارایی هایشان توسط اتحادیه اروپا خواهند شد.
براساس این بیانیه، افراد و شرکت هایی که به طور فعالانه در روند تضعیف تمامیت ارضی و استقلال اوکراین مشارکت داشته اند ، شامل این تحریم ها خواهند بود.
شورای اتحادیه اروپا همچنین خواستار انجام تحقیقات درمورد حوادث دوم مه در شهر اودسا اوکراین شد.
این شورا همچنین خواستار حضور گروه مشورتی بین الملل شورای اروپا در تحقیقات در مورد خشونت های شهر اودسا به منظور تضمین شفاف بودن روند این تحقیقات شد.
مترجمام**9234** 1447*1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن